  • 11. Data: 2002-10-26 13:21:41
    Temat: Odp: Prawo do mieszkania - ojciec wyrzuca syna
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych > Czy
    nie miałby tu zastosowania?

    tu proponowałabym poczytac wykładnie do tego art...

    Czy wyrzucanie dziecka (czy też rodzica) z domu

  • 12. Data: 2002-10-26 13:23:34
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ape4lt$vd3$...@a...dialog.net.pl...
    > pełnoletnich

    "chyba" zapewniam cie,że nie

    Sandra

  • 13. Data: 2002-10-26 21:39:34
    Temat: Nic w zasadzie nie jestem mądrzejszy...
    Od: c...@p...onet.pl

    Musze przyznać, że chociaż dość gorąca dyskusja nastąpiła na ten temat, nie
    czuję się ani odrobinę mądrzejszy :-(

    Pozdrawiam prawników, którzy wypowiadają się na liście dyskusyjnej (a nie tylko
    kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa,
    kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa,
    kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa,
    korupcja, korupcja, korupcja, korupcja, korupcja, korupcja)

    Pozdrowienia!

  • 14. Data: 2002-10-27 14:43:28
    Temat: Re: Nic w zasadzie nie jestem mądrzejszy...
    Od: s...@p...onet.pl

    > Musze przyznać, że chociaż dość gorąca dyskusja nastąpiła na ten temat, nie
    > czuję się ani odrobinę mądrzejszy :-(

    Ale w jednym się zgadzamy (?) :-)
    Wyrzucić ot tak sobie nie może.
    Wyrzucić może tylko komornik, po wyroku sądowym.

    Marta