  • 1. Data: 2002-08-26 08:55:11
    Temat: Pozew rozwodowy
    Od: Adam \"_aDi_\" Guźmierski <a...@s...waw.pl.USUN-TO>

    Witam wszystkich!

    Temat poruszany był już wielokrotnie...w goglach jest mnóstwo wątków na ten
    temat - jednakże wszystkie linki są już zdezaktualizowane. Dwugodzinne
    "czesanie" netu nie pozwoliło mi nigdzie znaleść czegoś takiego. Dlatego mam
    gorącą prośbę - czy mógłby ktoś podesłać mi wzór pozwu rozwodowego bez
    orzekania o winie? I jeszcze jedno - czy sądem okregowym dla miasta w-wy
    jest sąd na solidarności, czy jest podział na sądy okręgowe ze względu na
    dzielnicę?

    pozdrawiam
    Adam

    --
    # begin kernel error...memory dumped:
    # ...prowizorka jest najtrwalsza forma konstrukcji...

  • 2. Data: 2002-08-30 16:00:29
    Temat: Re: Pozew rozwodowy
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Adam "_aDi_" Guźmierski" <a...@s...waw.pl.USUN-TO> napisał w
    wiadomości news:akcqdr$61f$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > jest sąd na solidarności, czy jest podział na sądy okręgowe ze względu na

    Twoj tremat akurat wskoczyl w moj watek sprzed jakiegos czasu o tym samym
    temacie, wiec pozwole sobie udzielic ci odpowiedzi. Jesli chodzi o sam pozew, to
    musialbym z palca wklepac co wymodzila moja zona, a jesli chodzi o sad, to sa
    okregowe ze wzgledu na dzielnice, ale wszystkie w tym samym budynku na
    Solidarnosci (musisz znalezc biuro podawcze dla swojej dzielnicy i tyle).

    Michal Zurawski

  • 3. Data: 2002-08-30 16:13:56
    Temat: Odp: Pozew rozwodowy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Michal Zurawski <m...@a...waw.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ako4sj$2j60$...@p...acn.pl...
    > Twoj tremat akurat wskoczyl w moj watek sprzed jakiegos czasu o tym samym
    > temacie

    przesłałam osobie zainteresowanej wskazówki i wzór...

    Sandra