  • 41. Data: 2005-03-16 14:17:02
    Temat: Odp: Pieski
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > za kara dla wlasciciela jestem jak najbardziej za,
    > ale straszaki... doprowadziloby to do tego, ze na 100 miuanych babc, 50
    > wyjmowalo by
    > pistolet i strzelalo gdyby pies 5 metrow obok spokojnie z wlascicielem
    > przechodzil.
    > Jezeli byly by z gory ustalone bardzo wysokie kary (wiezienie) za
    naduzycia
    > to jestem za.
    > P.

    zawsze może nosić stosowny kask na głowie jak wypowadzasz psa
    zresztą to co piszesz to wskazuje że pownieneś go nosic stale.

    póki co to właściciel psa i jego pies będzie się dostosowywał do mnie
    a nie ja do niego, pies mi nie będzie dyktował co mam robic a co nie
    a bezpańskie psy należy usypiac nic w tym złego.
    to to samo co odstrzał zwierzyny w lesie.
    lub walka ze szkodnikami typu szczur.

    a osobnikom stawiającym znak = miedzy psem i człowiekiem
    zalecam żółty kask na główkę dla jego własnego bezpieczeństwa.

  • 42. Data: 2005-03-16 14:20:22
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    Podwórko, ulica, to nie arena i przechodnie nie muszą ujarzmiać
    > psów.

    i to jest to zakreślić WĘŻYKIEM.!!!!!!!!!!!

  • 43. Data: 2005-03-16 14:20:32
    Temat: Re: Pieski
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Czapla napisał(a):

    > Zrobi. Wystarczy, że dzieciak ma alergię.

    a to juz niestety problem dziecka i jego rodzicow, a nie wlascicieli psow

  • 44. Data: 2005-03-16 14:23:45
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    cherokee napisał(a):

    > Kiedyś pokazywali w tv film o schroniskach dla psów za zachodnią granica,
    > nie pamiętam, w jakim kraju. Przed oddaniem psa do adopcji wykonywano
    > badanie, czy pies jest agresywny i czy stanowi ew. zagrożenie dla dzieci.
    > Badanie polegało na tym, iż dawano psu miskę z jedzeniem, po czym próbowano
    > zabrać mu miskę. Jesli pies zaczynał walczyć o jedzenie uznawano go za

    no pieknie
    ciekaw jestem w jaki sposob probowano mu ta miske zabrac i kto probowal,
    ale i tak trzeba miec niezle nawalone we lbie aby takie testy robic i na
    ich podstawie wydawac sady o agresywnosci zwierzaka i to jeszcze
    zwierzaka w schronisku ktory ma za soba niewiadoma przeszlosc,

    widac ze ktos kto wpadl na taki pomysl nie wiele wiedzial o psach

  • 45. Data: 2005-03-16 14:25:34
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > kaganiec. Podwórko, ulica, to nie arena i przechodnie nie muszą ujarzmiać
    > psów.

    to powiedz w takim razie gdzie jest miejsce dla psow?

  • 46. Data: 2005-03-16 14:40:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    > Przemek R... claimed:
    rs.jpg

    > Grozisz mi? To jest karalne. Nie radzę tego powtarzać. Nie żartuję.

    debil.

    P.

  • 47. Data: 2005-03-16 14:41:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > zawsze może nosić stosowny kask na głowie jak wypowadzasz psa
    > zresztą to co piszesz to wskazuje że pownieneś go nosic stale.

    rozwnin

    > póki co to właściciel psa i jego pies będzie się dostosowywał do mnie
    > a nie ja do niego, pies mi nie będzie dyktował co mam robic a co nie
    > a bezpańskie psy należy usypiac nic w tym złego.

    jest tak wporzadku jak usypianie bezdomnych, idz sie leczyc

    P.

  • 48. Data: 2005-03-16 14:43:15
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > jezeli uwazasz ze odszkodowanie w wysokosci 50 tys dolarow za to ze babka
    > sie przewrocila
    > ze strachu przed psem jest normalne  to jestes pierdolniety.

    Zabrakło argumentów? Oczywiście, że nie jest normalne. Ja bym dał 100 tys.
    dolarów, ale tam w Japonii sądy są bardzo liberalne, bo to kraj o wysokiej
    kulturze.

    > Jak bys nie wiedzial to w tym normalnym kraju psy sie na obiad jada.

    W przeciwieństwie do ciebie wielokrotnie byłem w Japonii. Ty po prostu
    kłamiesz, albo nie odróżniasz Japonii od Chin czy Korei. Albo tylko myślisz, że
    nikt nie będzie w stanie zweryfikować głupstwa, które napisałeś.

    Czapla

  • 49. Data: 2005-03-16 14:45:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wyrażaj się kulturalniej albo wyjdź.

    jak sie ni epodoba to zmien grupe albo sio na prywatne forum

    > Widzisz, to że tobie wolno mieć pieska, wcale nie znaczy że ja muszę w
    > rytm twoich z nim spacerów układać swój plan dnia. A jeśli tak myślisz
    > (a ja mam prawo sobie nie życzyć aby jakiś kundel na mnie szczekał albo
    > mnie obwąchiwał) to nie jest dobrze.

    zacytuje Ferdka kiepskiego:

    "wien Pan co panie pazdzioch, pan ma cos w sobie takiego odrazajacego, tak
    odpychajacego..."
    moze z toba jest podobnie....
    moze w tym kierunku nalezy isc..

    Twoja wolność nie może ograniczać
    > mojej ani moich praw.

    a w jaki sposob to ogranicza twoje prawa, to ty cchcesz je komus ograniczyc.

    P.

  • 50. Data: 2005-03-16 14:46:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "romek" <r...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > No własnie, czyli nie powinnismy jezdzic na przeglądy techniczne
    > samochodów, bo "mój samochód mnie nie zawiedzie". A jak ktoś chce
    > wprowadzić
    > obowiązkowe badania techniczne ze względu na bezpieczeństwo, to niech się
    > leczy?

    co ma badanie psycholigicznie do leczenia u psychologa?

    P.