-
1. Data: 2003-12-23 09:23:29
Temat: Odszkodowanie od banku
Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>
Witam!
Mialem ostatnio taka nieprzyjemna sytuacje, iz nieumyslnie w pewnym
hipermarkecie wprowadzilem kilkukrotnie niewlasciwy kod PIN mojej karty
platniczej, zostala wiec ona zablokowana (niestety o tym nie wiedzialem).
Kilka dni pozniej, w innym hipermarkecie system odrzucil oczywiscie moj PIN,
postanowilem wiec zadzwonic na linie 0 801 mojego banku z telefonu
komorkowego...
Karta zostala odblokowana, z tym, ze rozmowa trwala grubo ponad 15 minut
(!!!) z czego wieksza czesc czasu czekalem na zglaszanie sie kolejnych
operatorow (caly czas bylem przelaczany), potem bylem wypytywany, oprocz
oczywistych danych osobistych (nazwisko, PESEL, adres) , o numer karty
platniczej (dyktuj sobie 16 cyfrowy numer z karty, nie wiem na cholere to
komu). W sumie sama rozmowa z bankiem kosztowala mnie 40 zl (!!!!), a
odblokowanie karty kolejne 10. Zaznaczam takze, iz na stronie internetowej
banku widnieje dopisek, iz polaczenie z ich numerem kosztuje 35 gr/3 minuty.
Oczywiscie, zdawalem sobie sprawe, ze z komorki bedzie drozej, ale nie
przypuszczalem, ze az tyle drozej (ok. 2,5 zl / 1 minute) wiec czuje sie
wprowadzony w blad...
Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?
Pozdrawiam,
N.
-
2. Data: 2003-12-23 09:52:43
Temat: Re: Odszkodowanie od banku
Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>
> Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?
>
:)))
Wesołych Świąt :))
--
Piotr
-
3. Data: 2003-12-23 11:27:36
Temat: Odp: Odszkodowanie od banku
Od: "tch" <t...@w...pl>
" jest taka tradycja jak ci zabiorą furę to muszą oddać samolot "
M
-
4. Data: 2003-12-23 13:57:57
Temat: Re: Odszkodowanie od banku
Od: bronek <b...@g...pl>
Neutrino wrote:
> Witam!
>
> Mialem ostatnio taka nieprzyjemna sytuacje, iz nieumyslnie w pewnym
> hipermarkecie wprowadzilem kilkukrotnie niewlasciwy kod PIN mojej karty
> platniczej, zostala wiec ona zablokowana (niestety o tym nie wiedzialem).
> Kilka dni pozniej, w innym hipermarkecie system odrzucil oczywiscie moj PIN,
> postanowilem wiec zadzwonic na linie 0 801 mojego banku z telefonu
> komorkowego...
> Karta zostala odblokowana, z tym, ze rozmowa trwala grubo ponad 15 minut
> (!!!) z czego wieksza czesc czasu czekalem na zglaszanie sie kolejnych
> operatorow (caly czas bylem przelaczany), potem bylem wypytywany, oprocz
> oczywistych danych osobistych (nazwisko, PESEL, adres) , o numer karty
> platniczej (dyktuj sobie 16 cyfrowy numer z karty, nie wiem na cholere to
> komu). W sumie sama rozmowa z bankiem kosztowala mnie 40 zl (!!!!), a
> odblokowanie karty kolejne 10. Zaznaczam takze, iz na stronie internetowej
> banku widnieje dopisek, iz polaczenie z ich numerem kosztuje 35 gr/3 minuty.
> Oczywiscie, zdawalem sobie sprawe, ze z komorki bedzie drozej, ale nie
> przypuszczalem, ze az tyle drozej (ok. 2,5 zl / 1 minute) wiec czuje sie
> wprowadzony w blad...
>
> Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?
Raczej od operatora telefonii komórkowej. To oni przecież
wystawią Ci rachunek.
W każdym razie również życze wesołych świąt ;)
Bronek
-
5. Data: 2003-12-23 16:17:11
Temat: Re: Odszkodowanie od banku
Od: "Pawel" <b...@p...onet.pl>
> > Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?
> >
> :)))
> Wesołych Świąt :))
i szczesliwego Nowego 2004 Roku:-)))
Pawel
-
6. Data: 2003-12-23 19:50:55
Temat: Re: Odszkodowanie od banku
Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>
Użytkownik "Neutrino" <c...@W...op.pl> napisał w wiadomości
news:bs91ij$j8j$1@news.onet.pl...
> Witam!
> ...
> Zaznaczam takze, iz na stronie internetowej
> banku widnieje dopisek, iz polaczenie z ich numerem kosztuje 35 gr/3
minuty.
> Oczywiscie, zdawalem sobie sprawe, ze z komorki bedzie drozej, ale nie
> przypuszczalem, ze az tyle drozej (ok. 2,5 zl / 1 minute) wiec czuje sie
> wprowadzony w blad...
>
> Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?
MSZ nie. Masz umowe z operatorem a nie bankiem i powinienes znac cennik
rozmow. Jak mozesz byc w tej sytuacji wprowadzony w blad?
--
Pozdrawiam
NoMAD
-
7. Data: 2003-12-24 10:42:31
Temat: Re: Odszkodowanie od banku
Od: "Pete" <n...@n...com>
tch wrote:
> " jest taka tradycja jak ci zabiorą furę to muszą oddać samolot "
> M
:-)))))))
--
Pete
m...@b...com
tnij podkreślenia
-
8. Data: 2003-12-25 04:04:46
Temat: Re: Odszkodowanie od banku
Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Użytkownik "Neutrino" <c...@W...op.pl> napisał w wiadomości
news:bs91ij$j8j$1@news.onet.pl...
> Oczywiscie, zdawalem sobie sprawe, ze z komorki bedzie drozej, ale nie
> przypuszczalem, ze az tyle drozej (ok. 2,5 zl / 1 minute) wiec czuje sie
> wprowadzony w blad...
>
> Czy moge ubiegac sie o zwrot naleznosci za rozmowe przez bank?
ROTFL
Czytać umiesz?
Operator komórkowy nie utajnił cennika połączeń?
To z czym do wodza?
-
9. Data: 2003-12-25 10:40:34
Temat: Re: Odszkodowanie od banku
Od: Dredd<...@...pl>
Poza tym sam się chłopie w to wpakowałeś nie pamiętając swego PINu
i własnoręcznie doprowadzając do zablokowania karty.
Widzisz tu jakąś winę banku?
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info
-
10. Data: 2003-12-25 11:36:21
Temat: Re: Odszkodowanie od banku
Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>
Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
news:bseer2$702$1@flis.man.torun.pl...
> Poza tym sam się chłopie w to wpakowałeś nie pamiętając swego PINu
> i własnoręcznie doprowadzając do zablokowania karty.
> Widzisz tu jakąś winę banku?
Wine banku widze w wielokrotnym przelaczaniu mnie od stanowiska do
stanowiska, przy czym, jak juz wspomnialem wiecej czasu trwalo cale
przelaczanie i oczekiwanie na operatorow niz sama procedura...
Pozdrawiam,
N.