  • 11. Data: 2011-03-01 08:11:01
    Temat: Re: daopay.com oszukuje gdzie to najlepiej zgłosić?
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-02-28 23:47, witek wrote:
    > super, ale mógłbyś napisać coś wiecej, bo ani z tego linku, ani z
    > twojego postu nic nie wynika.

    wynika

    gacek

  • 12. Data: 2011-03-01 11:44:37
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > np. http://tibianeobot.com/daopay.php?t=5
    >
    > Pozostały czas: 3 min., 8 sek.
    > czyli przy naliczaniu minutowym 4minuty 7.69*4=30.76zł
    > a piszą że: 24.05zł
    >

    > ja już się naciąłem, w skali kraju już pewnie oszukali masę osób
    >

    > wysłałem już maila z wyjaśnieniem na: u...@u...gov.pl
    > czy to wystarczy? czy jeszcze na policję zgłosić oszustwo?

    zglosiles reklamacje do daopay?

  • 13. Data: 2011-03-01 17:01:46
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 2011.02.28 23:52, mvoicem pisze:

    > No, a imie jego zlotowinfo.
    >
    > Człowieku, weź napisz w końcu o co chodzi :).
    >
    > p. m.

    Chodzi mu chyba o to, że tam liczą stawkę za 3:08 (czyli 3,13333....
    minuty) i wychodzi im 24 coś, a operator policzył mu za każdą rozpoczętą
    minutę, czyli za 4 i wyszło więcej :/... i jest zły... tak przynajmniej
    przypuszczam....

    Konop

  • 14. Data: 2011-03-01 17:11:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.03.2011 18:01), Konop wrote:

> [...]
    > minuty) i wychodzi im 24 coś, a operator policzył mu za każdą rozpoczętą
    > minutę, czyli za 4 i wyszło więcej :/... i jest zły... tak przynajmniej

    A mi chodzi o to, że daje jakiś link z dupy wzięty i nie wyjaśnia kto,
    kogo , gdzie. Jaki operator, jaki kogo oszukał ... no jakieś konkrety.

    p. m.

  • 15. Data: 2011-03-01 21:45:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > A mi chodzi o to, że daje jakiś link z dupy wzięty i nie wyjaśnia kto,
    > kogo , gdzie. Jaki operator, jaki kogo oszukał ... no jakieś konkrety.

    podałem daopay i wszystkie konkrety
    że pisało że pisało 24, a faktucznie liczy 30 czyli o 1min wiecej

  • 16. Data: 2011-03-01 21:50:22
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (01.03.2011 22:45), zlotowinfo wrote:

    > podałem daopay i wszystkie konkrety
    > że pisało że pisało 24, a faktucznie liczy 30 czyli o 1min wiecej

    Ciekaw jestem czy UKOiKowi tak samo klarownie to wyłożyłeś :).

    p. m.

  • 17. Data: 2011-03-01 22:06:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/1/2011 3:45 PM, zlotowinfo wrote:

    > podałem daopay i wszystkie konkrety
    > że pisało że pisało 24, a faktucznie liczy 30 czyli o 1min wiecej

    a idź się bujaj ze swoimi konkretami.

  • 18. Data: 2011-03-01 22:16:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin zlotowinfo

    > podałem daopay i wszystkie konkrety
    > że pisało że pisało 24, a faktucznie liczy 30 czyli o 1min wiecej

    LOL.

  • 19. Data: 2011-03-02 19:03:46
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > podałem daopay i wszystkie konkrety
    > że pisało że pisało 24, a faktucznie liczy 30 czyli o 1min wiecej

    to tak wogole powinienes zaczac od swojego operatora i jego cennikow

  • 20. Data: 2011-03-02 19:58:45
    Od: spp <s...@o...pl>

    A ja myślę że od http://42.pl/u/2yW0

    --