  • 11. Data: 2005-07-14 09:25:17
    Temat: Re: Kupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie chodzi o szkodliwosc tylko o obnizenie wartosci/uzywalnosci w zwiazku
    > konstrukcja azbestowa dachu.

    no i Panu juz dziekujemy

    "W tym czasie
    chodzilem wraz
    z cala rodzina, narazajac ja na straszne konsekwencje zachorowania na raka w
    perspektywie
    najblizszych 20 - 40 lat. Co gorsza, w otoczeniu znajduje sie kilka innych
    dzialek"

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 12. Data: 2005-07-14 09:26:42
    Od: "Dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik Przemek R...
    .pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:db5b1t$qj2$...@i...gazeta.pl...

> [...]
    > perspektywie
    > najblizszych 20 - 40 lat. Co gorsza, w otoczeniu znajduje sie kilka innych

    Chodzi o osiagniecie celu (skutecznego odstapienia od umowy). Tego dotyczylo
    pytanie:

    "Pytanie moje brzmi nastepujaco: Jakie mam szanse na wygranie sprawy w
    sadzie o zwrot pieniedzy za ta dzialke ?"

    To Panu dziekujemy.

    Dan

  • 13. Data: 2005-07-14 09:57:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > "Pytanie moje brzmi nastepujaco: Jakie mam szanse na wygranie sprawy w
    > sadzie o zwrot pieniedzy za ta dzialke ?"

    nie, wlasnie ze Panu, zwrot pieniedzy poniewaz sufit jest z azbestu przez co
    nie
    "narazajac ja na straszne konsekwencje zachorowania na raka w
    perspektywie
    najblizszych 20 - 40 lat. "
    chce zwrotu , a nie dlatego ze wratosc byla zawyzona. Bo jezeli tak by bylo
    nie pisal by o raku i
    itp zagrozeniach, jest to logiczne.

    P.

  • 14. Data: 2005-07-14 10:29:50
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dan" napisał w wiadomości

    > Nie chodzi o szkodliwosc tylko o obnizenie wartosci/uzywalnosci w zwiazku
    > konstrukcja azbestowa dachu. Taka konstrukcja wiaze sie co najmniej z
    > koniecznoscia wymiany poszycia, ktorego koszty sa znaczne w zwiazku z
    > koniecznoscia oplacenia utylizacji.

    To akurat jest duży problem bo koszty są znaczne.

    pozdrawiam
    czubcia

  • 15. Data: 2005-07-14 10:38:26
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    co to znaczy dach azbestowy ?? nie ma czegos takiego ??
    Chodzi ci o eternit ktory zawiera wlokna azbestu ?? czy izolacje z czystego
    azbestu...
    Watpie ze to drugie, bo po co.. A jesli to eternit to daj spokoj, nie jest
    to nic zlego, przez lata ludzie tak mieszkali bez zadnych efektow ubocznych.
    Istnieje pewne ryzyko tylko wtedy jak eternit jest w zlym stanie i zaczyna
    sie kruszyc.. ale musialbys w tym lata siedziec.
    OStro przesadzasz.
    Nie ma szans na jakiekolwiek odszkodowania itp.. sad cie wysmieje
    A chlopaki spod sklepu zdejma to za kilka zlotych

  • 16. Data: 2005-07-14 10:39:10
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    wez pod uwage to ze nie ma czegos takiego jak dach z azbestu

  • 17. Data: 2005-07-14 10:42:27
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    tak.. a jak myslisz ile jest tych plyt z eternitu (nie azbestu !!! azbest
    jest tylko skladnikiem) ??? Niech sobie zakopie w ogrodku i nikt sie nie
    dowie ;)))

    Po za tym czym predzej trzeba leciec do sadu w zwiazku z kocami azbestowymi
    znajdujacymi sie w wnekach hydrantowych wszystkich budynkow publicznych
    ;))))) Boshe ONI nas truja !!!!!

  • 18. Data: 2005-07-14 11:22:24
    Od: "IYIS" <m...@o...pl>

    > Po za tym czym predzej trzeba leciec do sadu w zwiazku z kocami
    azbestowymi
    > znajdujacymi sie w wnekach hydrantowych wszystkich budynkow publicznych
    > ;))))) Boshe ONI nas truja !!!!!

    A gdzieś Ty widział ostatnio koc azbestowy?
    Już dawno nie są używane w sprzęcie ppoż.

    PS. Co oznacza słowo "Boshe" ?
    --
    pozdrawiam
    IYIS

  • 19. Data: 2005-07-14 12:46:07
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > A gdzieś Ty widział ostatnio koc azbestowy?

    No koce widze wszedzie, bylem pewiem ze azbestowe, nic mi nie wiadomo by
    byla potrzeba stostowania innych materialow

    > Już dawno nie są używane w sprzęcie ppoż.

    TAK .. a co jest w zamian ?

    > PS. Co oznacza słowo "Boshe" ?

    takie wyrazenie emocji

  • 20. Data: 2005-07-14 14:22:22
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:db5s2a$kcs$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > perspektywie
    > najblizszych 20 - 40 lat. "
    > chce zwrotu , a nie dlatego ze wratosc byla zawyzona. Bo jezeli tak by

    Gosc chce zwrotu kasy i tyle. Podstepne zatajenie wady wydaje sie najlepsza
    droga do tego. Mysle, ze byloby mu obojatne z jakich powodow mialby ja
    odzyskac. Byle odzyskal.

    Dan.