  • 1. Data: 2002-09-15 21:22:12
    Temat: Jak wyegzekwować kontakty z dzieckiem? (długie)
    Od: "Krzysztof Pralat" <k...@e...pl>

    W skrócie: 1,5 roku temu wniosłem pozew o rozwód (po roku małżeństwa).
    Sprawa trochę się ciągnie, ponieważ żona nie wyraża zgody. Na pierwszej
    rozprawie (na mój wniosek) sąd wydał postanowienie tymczasowe
    zabezpieczające moje kontakty z roczną Córeczką raz w tygodniu. Niestety od
    pół roku nie mam możliwości kontaktów z dzieckiem. W wyznaczonym terminie
    nikogo nie ma w domu. Żona tłumaczy się chorobą, pilnym wyjazdem, a
    najczęściej po prostu nie tłumaczy się wogóle. Podejrzewam, że od 4 miesięcy
    moja Córeczka przebywa u rodziców żony, w odległości 350km. Moja żona jeździ
    tam raz w miesiącu.
    Próbowałem kontaktów z organizacjami typu Komitet Obrony Praw Dziecka,
    Poradnie Rodzinne, ale moja żona nie zamierza z nimi rozmawiać, a ich
    możliwości są bardzo ograniczone. Próbowałem też

    Ktoś mógłby powiedzieć: weź postanowienie tymczasowe z klauzulą wykonalności
    i do komornika. Problem w tym, że przede wszystkim zależy mi na dobru mojej
    Córeczki i nie dopuszczę do sytuacji, w której waliłbym w drzwi w obecności
    komornika i Policji.

    Bardzo proszę o pomoc w wyegzekwowaniu kontaktów z moim dzieckiem. Sądzę, że
    na tej liście znajdują się osoby, które potrafią znaleźć niekonwencjonalny i
    skuteczny sposób, na mój problem.

    Z góry dziękuję

    Krzychu

  • 2. Data: 2002-09-15 21:36:21
    Temat: Odp: Jak wyegzekwować kontakty z dzieckiem? (długie)
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Krzysztof Pralat <k...@e...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:am2u0h$pkv$...@n...tpi.pl...

    Należy sie zwrócić do sądu rodzinnego o ukaranie za nieprzestrzeganie
    postanowienia ...dol.do tego tyt. wyk. uzasadniajac swój wniosek ...

    Sandra

  • 3. Data: 2002-09-15 22:14:20
    Temat: Re: Jak wyegzekwować kontakty z dzieckiem? (długie)
    Od: "Krzysztof Pralat" <k...@e...pl>

    > Należy sie zwrócić do sądu rodzinnego o ukaranie za nieprzestrzeganie
    > postanowienia ...dol.do tego tyt. wyk. uzasadniajac swój wniosek ...

    Sandro, bardzo cenię Twój udział na tej liście, ale to chyba nie o to
    chodziło. I co ukarają ją kwotą 100 zł (płacę zabezpieczenie na czas trwania
    procesu rozwodowego w wys. 1500 zł)??? Są to dla mojej żony śmieszne kwoty,
    a przy okazji dałbym jej argument do podwyższenia zabezpieczenia.

    Proszę, spróbuj niekonwencjonalnie.

    Krzychu

  • 4. Data: 2002-09-16 06:28:17
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>