  • 1. Data: 2002-12-04 07:40:00
    Temat: Działalność w mieszkaniu
    Od: "Bartosz Głowacki" <b...@p...onet.pl>

    Witam !

    Mam mieszkanie własnościowe, w którym chcę otworzyć działalność.
    Zebrałem podpisy lokatorów (pozytywne) i wystąpiłem o zgodę do spółdzielni
    na prowadzenie działalności w mieszkaniu. Czy spółdzielnia może odmówić
    przyznania pozwolenia ?
    Dodam, że działalność jaką chcę prowadzić będzie związana z wypożyczaniem
    sukien ślubnych i głownie to ja będę dojeżdżać do klienta.

    Bartek

  • 2. Data: 2002-12-05 03:31:09
    Temat: Odp: Działalność w mieszkaniu
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...pl>

    Użytkownik Bartosz Głowacki <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:askbje$6lp$...@n...tpi.pl...

    > Zebrałem podpisy lokatorów (pozytywne) i wystąpiłem o zgodę do spółdzielni
    > na prowadzenie działalności w mieszkaniu. Czy spółdzielnia może odmówić
    > przyznania pozwolenia ?

    Przekonales juz sie ?! czy w dalszym ciagu czekasz ?!

  • 3. Data: 2002-12-05 17:11:02
    Temat: Re: Działalność w mieszkaniu
    Od: "Kuba93" <N...@w...pl>

    A mnie powiedziano w Urzedzie Miasta, ze od stycznia 2002 nie potrzeba
    zadnej zgody spoldzielni.

    PZDR
    Quba

  • 4. Data: 2002-12-05 22:46:37
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Thu, 5 Dec 2002 18:11:02 +0100,Kuba93 <aso1cn$abi$1@news.tpi.pl>,
    napisał/a:

    > A mnie powiedziano w Urzedzie Miasta, ze od stycznia 2002 nie potrzeba
    > zadnej zgody spoldzielni.

    No to teraz kuźnie kowalskie będziemy mieli nad lub pod głowami :-(

    --
    Kaja