  • 1. Data: 2002-03-23 22:05:51
    Temat: Czy wie ktos gdzie moze być aktualne i proponowane...
    Od: "Bartek99" <b...@i...net.pl>

    Witam...
    Czy ktoś moze mi napisać lub podać link gdzie znajde... o Proponowanych i
    ostatnich zmianach w Kodeksie Pracy...
    Pilne jesli mozna to na Priv_a bym prosił z gory dziekuje...
    Pozdrawiam
    Bartek99 - b...@i...net.pl
    tel. 504-138-279

  • 2. Data: 2002-03-23 22:47:36
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl.remove>

    Witaj!

    Użytkownik "Bartek99" <b...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    | Witam...
    | Czy ktoś moze mi napisać lub podać link gdzie znajde... o Proponowanych i
    | ostatnich zmianach w Kodeksie Pracy...

    Np. w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej
    http://www.mpips.gov.pl/

    --
    Pozdrawiam,
    Bartek

    Pisząc do mnie usuń z mojego adresu e-mail słowo ".remove"

  • 3. Data: 2002-03-24 09:42:05
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    > Np. w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej
    > http://www.mpips.gov.pl/

    ale uwaga - jest to tylko "projekt" ktory na razie
    ma niewiele wspolnego z rzeczywistoscia
    (a urzednicy wrecz go nie znaja)
    milo to poczytac, ale nawet nie wiadmomo
    czy wejdzie w zycie

    zreszta na powyzszej stronie nie znalazlem linkow
    do rzadnych informacji nt. ustawodastwa i legislacji

    ZOMO