  • 1. Data: 2003-11-06 18:21:55
    Temat: Czy może mi odebrać dziecko?
    Od: "yohanna" <y...@W...wp.pl>

    Mam bardzo kiepskie stosunki z moją teściową, dlatego bardzo rzadko ją
    odwiedzam,a nwet po ostatniej awanturze jaką mi zrobiła powiedziałam, że już
    nigdy nie chcę jej widzieć. Niedługo ma się urodzić moje pierwsze dziecko. Nie
    mam ochoty, by moja teściowa miała z nim cokolwiek do czynienia. Powiedziałam
    jej o tym, a ona mi zagroziła, że wtedy postara się w sądzie o prawa do
    swojego wnuka i zrobi wszystko by mi go odebrać. Czy może tak zrobić? W końcu
    nie ma ku temu żadnych podstaw - dziecko będzie mialo bardzo dobre warunki
    mieszkalne i materialne. Jednak bardzo się przestraszylam, bo wiem do czego ta
    kobieta jest zdolna. Czy ktoś kto zna się na sprawach prawnych może mi
    poradzić, czy powinnam się jej obawiać, czy zupełnie nie ma takiej potrzeby?
    Jeśli nie będzie mogła odebrać mi dziecka, to czy będzie mogła mnie zmusić
    drogą prawną do widywania się z wnukiem? Z góry dziękuję za odpowiedź!

  • 2. Data: 2003-11-06 18:30:32
    Temat: Re: Czy może mi odebrać dziecko?
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "yohanna" <y...@W...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli nie będzie mogła odebrać mi dziecka, to czy będzie mogła mnie zmusić
    > drogą prawną do widywania się z wnukiem? Z góry dziękuję za odpowiedź!

    Hmmm zglos na policje teraz grozby ... Ze ta grozba spowodowala twoj strach
    i takie tam ... miej papierek ze ci grozila
    Jesli dziecko bedzie mialo dobre warunki, ty takze jestes czysta to dosc
    trudno bedzie tesciowej cokolwiek zrobic ... chociaz szumu moze narobic mase
    ... i wtedy przyda sie papierek ze juz wczzesniej byla postrzelona i to co
    moze wymyslic jest tylko podytkowane zloscia ...

    Babcia jesli niema podstaw typu nieobyczajne zachowanie, brak dochodow itd
    to raczej ma malutkie szanse ... no chyba ze ojciec sie do tego dochrzani to
    moze skomplikowac sprawe ...
    Jednak takie rzeczy to glownie w filmach sie dzieja :D

  • 3. Data: 2003-11-06 19:41:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Teściowa Ci dziecka odebrać nie może, bo jak zabierze wbrew Twojej woli,
    to popełni przestępstwo. Ewentualnie mógłby to sąd. Ale by teściowa
    dostała Twoje dziecko na wychowanie, to musiała by zajść trwała niemożność
    sprawowania opieki przez rodziców.

  • 4. Data: 2003-11-06 19:59:50
    Temat: Odp: Czy może mi odebrać dziecko?
    Od: "bubu" <j...@p...fm>

    Babcia miałaby niewielkie szanse gdybyś chlała wódę , brała
    narkotyki ,
    zostawiała dziecko bez opieki na wiele ,wiele godzin bez opieki
    ,głodziła
    je lub biła to w polskim prawie i tak babcia ma dopiero wtedy bardzo
    mikroskopijne szanse . Domyślam się , że nie mieszkacie razem więc
    babcia niech spada na drzewo.
    dziadek

  • 5. Data: 2003-11-06 23:39:46
    Od: "kinka" <k...@t...pl>

    > zrobi wszystko by mi go odebrać. Czy może tak zrobić?

    może próbować, ale jeśli nie przedstawi dowodów na Twoja niewłaściwą opiekę
    to chyba niewiele osiągnie

    > Jeśli nie będzie mogła odebrać mi dziecka, to czy będzie mogła mnie zmusić
    > drogą prawną do widywania się z wnukiem?

    tak, może wystąpić o ustalenie kontaktów

  • 6. Data: 2003-11-16 02:50:34
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "kinka" <k...@t...pl> wrote in message news:boem43$2opa$1@foka.aster.pl...

    > tak, może wystąpić o ustalenie kontaktów
    ale uwzględniając fakt, że jeszcze zanim dziecko się urodziło, ona już Cię
    straszyła, że zrobi wszystko żeby Ci je odebrać, to sąd dla dobra dziecka
    powinien ją spuścić na drzewo.
    Pozdrawiam,
    MArta