  • 1. Data: 2003-01-07 16:10:17
    Temat: Czy ktoś wie???
    Od: h...@p...onet.pl

    Jak zgodnie ze znowelizowanym kodeksem pracy mają wyglądać urlopy
    pracowników ochrony fizycznej. Pytam bo doszły mnie słuchy że mają
    to być świątki piątki soboty i niedziele jak leci, a nie dni
    praxcujące. Prosze o odpowiedz jak ktoś z grupowiczów jest
    zorientowany w temacie??
    Dziekuje

  • 2. Data: 2003-01-12 10:34:36
    Temat: Odp: Czy ktoś wie???
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
    mają
    > to być świątki piątki soboty i niedziele jak leci, a nie dni

    tak to się odnosi do pracowników gdzie niedziela czy świeto są normalnym
    dniem pracy a nie wynika to z nadgodzin
    art.154 k.p

    Sandra