  • 1. Data: 2003-09-15 18:16:21
    Temat: Alimenty a przstepczosc nieletniej
    Od: "Jakub" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Mam nastepujaca watpliwosc: Nieletnia na rzecz ktorej zasadzono alimenty
    przebywa od kilku miesiecy w zakladzie poprawczym i pozostanie tam do konca
    roku. Czy w tym czasie ojciec jest zobowiazany do placenia alimentow matce na
    jej rzecz? Jesli tak, to czy sa jakies okolicznosci ktore moga przerwac lub
    zawiesic obowiazek placenia alimentow w zblizonym do podanego przypadku? Z
    gory dziekuje za odpowiedz!

    Pozdrawiam,
    Jakub

  • 2. Data: 2003-09-16 00:01:56
    Temat: Odp: Alimenty a przstepczosc nieletniej
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Jakub <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bk4vll$njs$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    konca
    > roku. Czy w tym czasie ojciec jest zobowiazany do placenia alimentow matce

    jesli wydano orzeczenie tak

    Jesli tak, to czy sa jakies okolicznosci ktore moga przerwac lub
    > zawiesic obowiazek placenia alimentow w zblizonym do podanego przypadku?

    skąd pewność ,ze alimenty nie sa przeznaczane miedzy innymi na utrzymanie
    nieletniej ? kto ma płacić z pobyt nieletniej w ZP , pewnie orzeczeniem
    zobowiązano matkę skoro ojciec ogranicza się tylko do alimentacji

    Sandra