  • 1. Data: 2002-11-28 20:00:42
    Temat: Alimenty
    Od: "Adam Satora" <f...@p...onet.pl>

    alimenty?

    Chcę wystąpić do Sądu z pozwem o rozwód po 3-letnim związku małżeńskim. Żona
    moja, kiedy zawierałem z nią związek małżeński miała córkę 10 letnią. Czy
    grożą mi na nią alimenty ?

    Jestem trzecim już mężem mojej żony. Z żadnym z nich nie miała dzieci,
    również ze mną, a obecna jej córka jest dzieckiem jej czwartego mężczyzny
    jednak nieślubnym. Naturalny ojciec dziewczynki umarł 4 lata temu i
    otrzymuje po nim rentę rodzinną z ZUS-u.

    Czy grożą mi alimenty na dziewczynkę?

    Artos

  • 2. Data: 2002-11-28 21:51:51
    Temat: Odp: Alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Adam Satora <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@a...torun.dialup.inetia
    .pl...
> [...]
    > jednak nieślubnym. Naturalny ojciec dziewczynki umarł 4 lata temu i
    > otrzymuje po nim rentę rodzinną z ZUS-u.

    art.144 k.r.o jednak w Twoim przypadku skusiłabym się na odp.,że możesz
    spokojnie spać w związku z sytuacją jaką opisałeś /dobrze sporządzona odp.
    na pozew,jeżeli takowy trafi do sądu/.

    Sandra