-
1. Data: 2003-07-15 09:31:07
Temat: Oddanie urządzenia do sklepu
Od: "Piotr K." <d...@2...pl>
Kupiłem niedawno notebooka, a w 3 dni potem replikator portów do niego na
USB w tym samym sklepie.
W domu okazało się, że po podłączeniu replikatora, notebook się zawiesza
przy starcie (w momencie ładowania biosu).
Jeśli zostanie podłączony po starcie (po załadowaniu BIOS'u) to później pod
WinXP działa.
Chciałem zwrócić replikator do sklepu. Ponieważ był on jednak sprowadzony
specjalnie dla mnie z innej firmy, sklep niechiał go przyjąć i zadzonił do
producenta, który odparł, że te replikatory tak właśnie działają z
niektórymi notbookami (kwestia biosów notebooka). Moim zdaniem jednak tak
nie powino być (jeśli resetuję komputer to za każdym razem muszę odłączać na
chwilę replikator i załączać go ponownie - bez sensu!). W instrukcji
replikatora (po angielsku) nic nie ma na ten temat. Sklep przyjął w końcu
replikator na zasadzie zgłoszenia usterki i wyśle go do producenta. Teraz
czekam co odpowie producent.
Co będzie jeśli producent replikatora odpowie, że urządzenie jest sprawne i
nie przyjmie z powrotem urządzenia? (teoretycznie ma chyba nawet rację, bo
to nawet bardziej wina notebooka). Sklep w takie sytuacji odmówi mi zwrotu
pięniędzy.
Co mogę w takie sytuacji zrobić? - do kogo udać się o rozstrzygnięcie w tej
sprawie ?
Czy mogę domagać się zwortu pieniędzy za replikator (to by mi najbardziej
odpowiadało, gdyż są jeszcze inne cechy tego replikatora, które mi
nieodpowiadają: np.: działa on tylko z systemami Win) czy lepiej wymiany
notebooka (z samego notebooka, jestem raczej zadowolony)?
Poradźcie coś...
Piotr K.