  • 1. Data: 2006-11-07 23:34:15
    Temat: Obrona dr - ogloszenie w osrodkach
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    Czy rozeslanie przez dziekanat zawiadomienia do osrodkow naukowych o terminie
    obrony doktoratu wraz z tematem pracy jest warunkiem koniecznym dopuszczenia
    do obrony? A jesli taka obrona mimo wszystko sie odbedzie, to czy CK moze ja
    zakwestionowac?

  • 2. Data: 2006-11-08 02:25:31
    Temat: Re: Obrona dr - ogloszenie w osrodkach
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "adam" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > terminie
    > obrony doktoratu wraz z tematem pracy jest warunkiem koniecznym

    Obrona jest publiczna, więc ogłoszenie o obronie powinno być opublikowane.

    > A jesli taka obrona mimo wszystko sie odbedzie, to czy CK moze ja
    > zakwestionowac?

    Zaraz, jaka obrona? z rozesłanymi, czy z nierozesłanymi zawiadomieniami?
    Bo to co napisałeś to się słabo klei.
    Natomiast nie potrafię ci powiedzieć, czy jeśli obrona się odbędzie i tytuł
    na radzie wydziału zostanie przyznany, to czy ktokolwiek potem może to
    zakwestionować. Raczej nie, a przynajmniej nie z tego powodu. Bo decyzję
    podejmuje rada wydziału a nie grono słuchaczy przybyłych na obronę.

  • 3. Data: 2006-11-08 07:46:25
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    Użytkownik "adam" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > terminie
    > obrony doktoratu wraz z tematem pracy jest warunkiem koniecznym

    Tak.
    Par. 7 ust. 1 rozporządzenia MEN z dnia 15 stycznia 2004 r. w sprawie
    szczegółowego trybu przeprowadzania czynności w przewodach doktorskim i
    habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora.

    > A jesli taka obrona mimo wszystko sie odbedzie, to czy CK moze ja
    > zakwestionowac?

    Jest to na pewno podstawa do wznowienia postępowania. - art. 29 ust. 3
    ustawy
    z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o
    stopniach i tytule w zakresie sztuki
    .

    Marcin.

  • 4. Data: 2006-11-08 11:21:07
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > szczegółowego trybu przeprowadzania czynności w przewodach doktorskim i
    > habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora.

    Nie znalazlem tego rozporzadzenia, natomiast w ustawie z 14.03.2003 o stopniach
    art.15, ust. 1 brzmi, ze uchwala o nadaniu stopnia doktpora staje sie prawomocna
    z chwila jej podjecia. A uchwale podejmuje Rada Wydzialu.

> [...]
    > ustawy
    > z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o
    Powyzszy art. dotyczy naruszenia przepisow KPA. Czy nie ogloszenie w osrodkach o
    terminie obrony dr jest naruszeniem KPA?

  • 5. Data: 2006-11-08 11:21:58
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2006-11-08 11:25:00
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    > Zaraz, jaka obrona? z rozesłanymi, czy z nierozesłanymi zawiadomieniami?
    > Bo to co napisałeś to się słabo klei.
    Bez rozeslanych zawiadomien.

    > zakwestionować. Raczej nie, a przynajmniej nie z tego powodu. Bo decyzję
    > podejmuje rada wydziału a nie grono słuchaczy przybyłych na obronę.

    Tak, ale czy procedura nei zostala naruszona, czy wlasnie nie rzecz w tym, ze to
    grono sluchaczy nei zostalo poinformowane.

  • 7. Data: 2006-11-08 11:30:01
    Od: "adam" <r...@p...onet.pl>

    Znalazlem:
    http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/2004/0128.htm

  • 8. Data: 2006-11-08 13:42:47
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Bez rozeslanych zawiadomien.

    > Tak, ale czy procedura nei zostala naruszona, czy wlasnie nie rzecz w tym,
    > ze to
    > grono sluchaczy nei zostalo poinformowane.

    Moim zdaniem, to najwyżej można ukarać radę wydziału, a nadany stopien
    jest nadany.