-
1. Data: 2006-02-27 11:28:55
Temat: Obowiązek poinformowania pisemnego członków stowarzyszenia?
Od: "batched" <b...@p...pl_nospam>
Witam serdecznie
Statut stoważyszenia, do którego należę zawiera w dziale "Walne
zgromadzenie członków" następujący zapis:
"Walne zgromadzenie zwołuje zarząd, który pisemnie zawiadamia o tym członków
zwyczajnych, honorowych i wspierających, będących osobami fizycznymi podając
termin, miejsce i porządek obrad co najmniej na 14 dni przed zgromadzeniem."
Mam pytanie:
Czy informacja zawarta na oficjalnej stronie internetowej stowarzyszenia
może zostac potraktowana jako zawiadomienie pisemne? Z tego co przejrzałem
nieco stron, e-mail raczej spełnia wymagania, natomiast nie znalazłem
informacji, która by mnie upewniła, czy informacja na stronie spełnia
wymagania. W sumie statut nie mówi, że to ma byc list polecony, ze musi byc
potwierdzenie odbioru itp.
I drugie pytanie na przyszłośc: czy jeżeli na powyższe pytanie odpowiedz
będzie negatywna, to czy jest możliwośc, aby cżłonek stowarzyszenia podpisał
deklarację, że wystarczającą dla niego formą powiadomienia jest informacja
na stronie www lub i e-mail i nie wymaga powiadamiania drogą listową? I czy
to "załatwi" sprawę?
Z góry dzięki za pomoc :-)
--
BlueS.batched
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''''
GG2953330
< odetnij "_nospam" z adresu, jakby co >