  • 1. Data: 2008-09-07 18:53:24
    Temat: Obowiązek meldunkowy
    Od: Buster <b...@t...net.pl>

    Witam.
    Kupujemy wraz z żoną mieszkanie na rynku wtórnym. Nasuwa mi się w
    związku z tym kilka pytań. Po pierwsze, czy musimy się w nim meldować w
    sensie administracyjnym, czyli w urzędzie miasta? Czy jeśli dziecko nie
    będzie zameldowane w tym mieszkaniu, to czy będzie problem z posłaniem
    go do przedszkola/szkoły w tym rejonie? Kolejna sprawa, to sprawa
    testamentowa. Otóż zarówno ja jak i moja małżonka mam zapisane w
    testamentach mieszkania. Jesteśmy w tych mieszkaniach zameldowani. Czy
    będą później jakieś problemy przy przejmowaniu tych mieszkań, gdy
    zameldujemy się w tym mieszkaniu, które kupimy??

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski