  • 1. Data: 2006-08-19 05:37:02
    Temat: Obcokrajowiec (z UE) a zakladanie firmy w Polsce
    Od: "Jerz" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam prosbe, czy ktos z grupowiczow orientuje sie, czy do zalozenia
    dzialanosci gospodarczej przez obcokrajowca z Unii na terenie Polski sa
    potrzebne jakies dodatkowe dokumenty lub zezwolenia poza zameldowaniem w
    Polsce? I czy musi to byc meldunek na stale, czy pobyt czasowy?
    Bede bardzo wdzieczny za odopowiedz, lub linka, gdzie sa te informacje
    podane.

    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 2. Data: 2006-08-20 10:24:30
    Temat: Re: Obcokrajowiec (z UE) a zakladanie firmy w Polsce
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Polsce? I czy musi to byc meldunek na stale, czy pobyt czasowy?
    > Bede bardzo wdzieczny za odopowiedz, lub linka, gdzie sa te informacje

    Tu jest to prawidłowo acz pokretnie opisane
    http://www.wroclaw.pl/m3554/p6663.aspx
    tematem jest podejmowanie działalnosci we Wrocławiu, ale zasady na szczeście są takie
    same bez wzgledu na miejsce.
    Nie powinno byc żadnych dodatkowych wymagan oprocz zameldowania, natomiast na
    poziomie urzędu skarbowego będzie potrzebne udowodnienie tytułu prawnego do lokalu,
    w ktorym owa działalnosc będzie prowadzona (np umowa najmu).

    Wojtek