  • 1. Data: 2005-06-26 08:18:29
    Temat: [OT] chcę łożyć na syna... ;)
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    I stało się.
    Choć mogłem się tego spodziewać, to jednak szok chyba jest dość mocny...
    O 4.30 pobudka, pierwsze wody za płoty,
    zaś o 8.20 już wiem, że jest!!!
    Syn, pewnie Adaś mu damy, już wiadomo, że głodomór... dużo można by pisać.
    Pozdrawiam serdecznie wszystkich...

    --
    regent...

  • 2. Data: 2005-06-26 09:33:40
    Temat: Re: [OT] chcę łożyć na syna... ;)
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Użytkownik "regent..." <r...@T...o2.pl> napisał w
    > wiadomości news:d9locj$tm4$4@213-238-102-167.adsl.inetia.pl...

    > Gratulacje:-))) Wlaśnie pozegnałeś swięty spokoj:-))

    to już wczesniej było...
    a podobno nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki... ;)))

    --
    regent...

  • 3. Data: 2005-06-26 09:34:19
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

  • 4. Data: 2005-06-26 10:57:41
    Od: R De <r...@p...onet.pl>

    Gratulacje, alew co to ma wspólnego z prawem ?
    Chyba, że chcesz podkreślić, że masz prawo mieć syna.

  • 5. Data: 2005-06-27 08:09:08
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    R De napisał(a):

    > Gratulacje, alew co to ma wspólnego z prawem ?
    > Chyba, że chcesz podkreślić, że masz prawo mieć syna.

    Jak temat sugeruje (skutecznie oznaczono i doręczono info, ze
    nie bedzie to mieć wiele wspólnego) nie ma ... więc nie wiem
    skąd to pytanie. Nie tłumacz jednak, i tak sąd nie da ci wiary ;)
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200