  • 11. Data: 2005-10-05 20:49:48
    Temat: [OT] Re: Zakaz zatrzymywania się z tabliczką.
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    Dnia Tue, 04 Oct 2005 22:31:22 +0200, Arkady <a...@...stopce> napisał:

    > Na ile wiec tabliczka pod tym znakiem z napisem "dotyczy obu stron
    > jezdni"
    > jest wiazaca dla kierujacego? Taka tabliczka nie wystepuje w wykazie
    > znaków drogowych.
    przypomniala sie mi ostnio opisywana sytuacja. Kierowca wygral przed sadem
    sprawe o mandat karny za zatrzymywanie sie w miejscu niedozwolonym,
    oznacznym wyblaknietym znakiem zakazu zatrzymywania. Sedzina przyznala
    racje kierowcy argumentujac, iz kolory znakow drogowych sa scisle
    okreslone przepisami.

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 12. Data: 2005-10-06 15:11:45
    Temat: Re: Zakaz zatrzymywania się z tabliczką.
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>