  • 31. Data: 2010-06-20 13:21:53
    Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jotte napisal:
    > Hapeki dawniej nie były takie gówniane. Należały do czołówki (razem z IBM).
    > Słabą stroną były mało kontrastowe, nieaktywne matryce. Ostatnimi laty coś
    > się z nimi porobiło, nie wiem czemu...

    Bo natywny HP przestał je robić, a produkcją zajął się Compaq wykupiony
    przez HP. Dawnym Omnibookiem gwoździe można było bezkarnie wbijać.
    W przypadku Lenovo degradacja po odpięciu się IBM-a od marki Thinkpad
    nie posuwa się tak szybko, na szczęście, choć do jakości klawiatur
    to mam poważne zastrzeżenia. Nawet w tak drogim sprzęcie, jak W700
    klawiatura jest gorsza niż w starszym T42p. Zmianę można było odczuć
    już nawet w tym samym modelu: X61t firmowane przez IBM-a i X61t pod
    marką Lenovo. Klawiatury jakościowo (dotyk i odbicie) zupełnie różne.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 32. Data: 2010-06-20 13:58:18
    Temat: [OT]Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (20.06.2010 12:29), Konrad wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Bez prawidłowo wypełnionego papierka może nawet nie próbować. HP robi
    > nawet problemy kiedy jakaś cyfra jest nieczytelna. I zresztą ma do tego
    > pełne prawo.

    To ja się podepnę - kupiłem HP w hurtowni, więc mam kartę gwarancyjną
    niewypełnioną.

    Na razie wszystko działa ok, ale jakby coś było nie tak - to co
    powinienem z tą kartą robić? Sam sobie wypełnić, wpisując siebie w pola
    sprzedawca i kupujący? Czy co?

    p. m.

  • 33. Data: 2010-06-20 14:02:23
    Temat: Re: [OT]Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c1e1e65$0$2593$65785112@news.neostrada.pl mvoicem
    <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > Na razie wszystko działa ok, ale jakby coś było nie tak - to co
    > powinienem z tą kartą robić? Sam sobie wypełnić, wpisując siebie w pola
    Zapytać sprzedawcy na początek.
    Można to było zrobić przed/przy zakupie.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2010-06-20 14:21:04
    Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna [OT]
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości grup
    > W wiadomości news:hvl2hh$sn$1@news.dialog.net.pl Jotte

    > Aha, tylko backup najpierw (i jak najszybciej) koniecznie.

    Właśnie pisk wydaje jak głowica nie pracuje. O backup nie ma co się martwić -
    mam na drugim komputerze, na dvd+ram i na serwerze.

  • 35. Data: 2010-06-20 16:53:08
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> wrote in
    message news:op.vekrz62ebp2dyt@pavilion.opteris.pl...

    >Mam fakture zakupu, po nr laptopa, na stronie HP, ma jeszcze kilka mies
    >gwarancji. Jedyne czego mi brakuje to po prostu tego swistka zwanego "karta
    >gwaranyjna" :) I dlatego nie wiem, co dalej...

    masz gwarancje d2d wiec zglaszaj, spakuj i czekaj na kuriera, najgorsze co
    sie moze zdazyc to to ze odmowia naprawy (argumentujac to uszkodzeniem
    wyniklym z winy usera - jezeli faktycznie jest w tak zlym stanie to moga
    cie spuscic na drzewo mowiac ze nim rzucales ;) lub brakiem papierow)

    z doswiadczenia wiem ze serwisy lenovo i toshiba zazwyczaj nie wymagaja nic
    poza skanem faktury - jezeli gwarancja na stronie (liczona od daty produkcji)
    juz uplynela a laptop nadal jest na gwarancji - liczac od daty sprzedazy
    (powyzsze oczywiscie tylko jezeli nie byl zarejestrowany i nie ma w systemie
    prawidlowych dat, bo wtedy nie chcieli nic)

  • 36. Data: 2010-06-20 17:33:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hvl4lh$6ir$1@srv.cyf-kr.edu.pl Jacek_P
    <L...@c...edu.pl> pisze:

    > Bo natywny HP przestał je robić, a produkcją zajął się Compaq
    I to chyba prawie wszystko w temacie, nie... ?

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2010-06-20 19:12:52
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    > Następnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.

    Z tej grupy to już tylko chyba Dell

  • 38. Data: 2010-06-21 10:29:42
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > po prostu HP postanowil byc ekologoczny i do cyny przstal dodawac
    > jakiegos tam mineralu, przez co luty nie przewodza pradu jak powinny.

    Ołowiu.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 39. Data: 2010-06-21 10:33:28
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Właśnie pisk wydaje jak głowica nie pracuje. O backup nie ma co się
    > martwić - mam na drugim komputerze, na dvd+ram i na serwerze.

    Mnie też spontanicznie popiskuje oraz stuka raz czy dwa w tygodniu
    szłysze i tak już od dwóch lat (Samsung). Naturalnie backupy i bez tego
    bym robił, ale jak ciągnął tak póki co ciągnie bez błędów dalej.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 40. Data: 2010-06-21 18:45:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Jun 2010 23:02:40 +0200, jurajski Jaskiniowiec napisał(a):

    > I z checia bym powrocil do Acera
    > :) Pomimo, ze jest powszechnie krytykowany ;)

    Ja też powróciłabym - mój Acerek pracuje absolutnie bezawaryjnie już 7 rok,
    teraz od 2 lat u córki. Po oczyszczeniu z kurzu idzie wciąż jak burza. Zero
    martwych pikseli, idealna sprawność.

    --
    XL rozmarzona (z Amilo Pro Fijutsu Siemens, no też niezłym)