  • 121. Data: 2018-08-30 13:13:42
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:3465705a-804d-49ec-a889-3db0b96445b5@go
    oglegroups.com...
    >--Przejazd (przez przejazd) jest obowiazkowy.

    >*) Dotyczy miast posiadających przejazd kolejowy lub skrzyżowanie
    > dwupoziomowe położone w odległości nie większej niż 2,5 km od placu
    > manewrowego ośrodka egzaminowania.

    >no to juz jakis wyjatkowy debil wymyslil ... w Szczecinie tysiace
    >osob zdaje na zwyklym STOP-ie a na takim zadupiu ganiaja kursantow
    >pod pociag ?
    >brawo kretyni naprawde chcialbym poznac tego idiote co to wydumal :-)

    Podpisal minister ... sprawdzic czy z PiS, czy z PO :-)

    Ale ...
    -tu nie chodzi o Stop, tu chodzi o przejazd,
    -umiejetnosc przejazdu przez przejazd wydaje sie cenna, to moze
    dobrze, ze wymagaja

    -kursant wiadomo jak jezdzi, ale tu egzamin. Kursant powinien juz
    dobrze jezdzic.
    Byle tylko instruktor nie bral takiego na przejazd w pierwszych
    godzinach kursu.

    -jak nie ma tramwaju, to moze choc z koleja przecwiczyc :-)

    J.

  • 122. Data: 2018-08-30 13:14:10
    Od: p...@g...com

    tak jak podejrzewalem to nie jest normalne

    https://www.fuehrerscheinfix.de/praktische-fahrpruef
    ung/#Praktische_Fahrpruefung_Ueblicher_Ablauf

    i co mamy ?

    -Fahren nach rechts rückwärts unter Ausnutzung einer Einmündung, Kreuzung oder
    Einfahrt
    -Rückwärtsfahren in eine Parklücke (Längsaufstellung)
    -Abbremsen mit höchstmöglicher Verzögerung
    -Einfahren in eine Parklücke (Quer- oder Schrägaufstellung)
    -Wenden/Umkehren

    co za pojeb wpadl na pomysl zeby zestresowanego kursanta pchac na egzaminie pod
    pociag ?

  • 123. Data: 2018-08-30 13:16:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-08-18 o 11:30, J.F. pisze:

    > W zaleznosci od zapisu w przepisie.
    > Jesli po poprzednich bledach miał obowiazek przerwac egzamin,
    > a tego nie zrobil, to niedopełnił obowiazkow, czym naraził kursantke na
    > smierc ...

    Nakreśl, w jaki sposób chcesz wykazać, że skutkiem niedopełnienia
    obowiązku przerwania egzaminu (jeśli nawet taki jest) było zignorowanie
    znaku STOP i wjechanie pod pociąg. Po za tym z tego co pamiętam, to
    egzaminator przerywa egzamin tylko w razie spowodowania zagrożenia, a w
    przeciwnym razie możesz do końca jeździć.

  • 124. Data: 2018-08-30 13:20:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-08-18 o 11:37, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Jesli to to miejsce
    > https://goo.gl/maps/ZUf4fERxCKU2

    To, ale zdjęcie w Google robione z poziomu jest sprzed 5 lat. Zobacz
    sobie na fotkę "od góry" :-)

    > To od Stop do szyn droga niewielka.
    >
    > Nie moze hamowac za wczesnie, bo kursant moze jeszcze zahamuje sam,
    > a jak zahamuje pozniej, to moze nie zdazyc przed torami zatrzymacz.

    Domysły są takie, że chciał przed, ale nie zdążył i wyszło akurat na torach.

    > Widok na pociag kiepski, a tam jednak ponad 10s bylo.
    > Syrene powinno byc slychac, o ile maszynista ja wlaczyl .. i jeszcze
    > odpowiednio wczesnie.

    JAkby sie zatrzymała na STOP, to powinna widzieć. Dlatego tam jest.

  • 125. Data: 2018-08-30 13:29:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-08-18 o 13:14, p...@g...com pisze:

    > co za pojeb wpadl na pomysl zeby zestresowanego kursanta pchac na
    > egzaminie pod pociag ?

    Pewnie taki, co wiedział, że po pozytywnym zdaniu egzaminu kursant
    będzie kilka osób w samochodzie woził i może je wszystkie zabić, zamiast
    tylko siebie. Przejazd kolejowy, to nie jest pole minowe. Po protu
    trzeba umieć go przejechać. Pewnie Cie zaskoczę, ale dziennie kilkaset
    tysięcy osób w ten sposób ryzykuje życie.

  • 126. Data: 2018-08-30 13:29:36
    Temat: [OT] Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-30 o 06:29, Shrek pisze:

    > Na odlewniczej mamy coś takiego;)
    >
    > https://www.google.com/maps/@52.304585,21.013595,3a,
    75y,62.25h,90t/data=!3m5!1e1!3m3!1s_L_6yJMATQb9bkxdq
    s8uVw!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D_L
    _6yJMATQb9bkxdqs8uVw%26output%3Dthumbnail%26cb_clien
    t%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D
    100%26yaw%3D49.28671%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100

    Ursus chyba lepszy:
    https://goo.gl/maps/hr27oxkGDWo
    :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 127. Data: 2018-08-30 13:32:49
    Od: p...@g...com

    --umiejetnosc przejazdu przez przejazd wydaje sie cenna, to moze dobrze, ze wymagaja

    wybiorczo ? w miescie jedziesz na zwykly STOP a na wiosce pod pociag ?

    --jak nie ma tramwaju, to moze choc z koleja przecwiczyc :-)

    to jest bzdura, ciekawe tylko kiedy sie pojawila: PRL czy jeszcze wczesniej ?

  • 128. Data: 2018-08-30 13:32:51
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 29.08.2018 o 22:35, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Obowiazkowe ?
    > a co w miastach, gdzie kolei nie ma ?
    >
    > Hm, no fakt, to maja byc duze miasta, wiec pewnie jest ...
    >
    > J.

    W obowiązkowych elementach jest:

    Przejazd przez torowisko tramwajowe**) i kolejowe*).

    *) Jeżeli są dostępne. Ocenę dostępności przejazdu przez torowisko
    kolejowe, skrzyżowanie dwupoziomowe lub tunel położone w odległości
    większej niż 2,5 km od placu manewrowego ośrodka egzaminowania, dokonuje
    egzaminator biorąc pod uwagę w szczególności: przeciętny czas trwania
    jazdy w ruchu drogowym, ograniczenia w ruchu, natężenie ruchu, zdarzenia
    drogowe.

    **) Dotyczy miast z komunikacją tramwajową.

    MJ

  • 129. Data: 2018-08-30 13:38:13
    Temat: Re: [OT] Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 30.08.2018 o 13:29, Akarm pisze:

> [...]
    t%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D
    100%26yaw%3D49.28671%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100

    W 2016 była akcja demontowania znaków w takich miejscach i przynajmniej
    niektórych już nie ma.

    MJ

  • 130. Data: 2018-08-30 14:07:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-30, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik nie_ma_emaila napisał w wiadomości grup
    com...

    > W zaleznosci od zapisu w przepisie.
    > Jesli po poprzednich bledach miał obowiazek przerwac egzamin,
    > a tego nie zrobil, to niedopełnił obowiazkow, czym naraził kursantke
    > na smierc ...

    E-tam. Takie coś to ewentualnie mogłoby mieć miejsce gdyby zdający
    jechał tak fatalnie, że w sposób nie budzacy wątpliwości stanowiłby
    zagrożenie dla siebie i innych. Jeden bład, nawet oblewający czymś takim
    nie jest.

    --
    Marcin