  • 1. Data: 2007-09-18 18:48:22
    Temat: [OT] Pytanie o dowody osobiste
    Od: "Sanctum Officium" <b...@a...pl>

    Przepraszam za NTG, ale nie wiem, gdzie się spytać. Czy te stare, zielone,
    książeczkowe dowody osobiste były też z napisem na okładce "Rzeczpospolita
    Polska" i orłem w koronie? Dowody z napisem "Polska Rzeczpospolita Ludowa" i
    orłem bez korony wydawano za komuny i na pewno jeszcze w latach 90-tych
    (przynajmniej w początkach). Do kiedy wydawano dowody "PRL", a od kiedy
    "RP", o ile w ogóle takie wydawano?

    MK

  • 2. Data: 2007-09-19 01:12:56
    Temat: Re: [OT] Pytanie o dowody osobiste
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Sanctum Officium napisał(a):
    > Przepraszam za NTG, ale nie wiem, gdzie się spytać. Czy te stare, zielone,
    > książeczkowe dowody osobiste były też z napisem na okładce "Rzeczpospolita
    > Polska" i orłem w koronie?

    Tak.

> [...]
    > orłem bez korony wydawano za komuny i na pewno jeszcze w latach 90-tych
    > (przynajmniej w początkach). Do kiedy wydawano dowody "PRL", a od kiedy

    Ja mam RP z 1998r. Ale daty granicznej to nie podam. Pewnie reguluje to
    jakaś ustawa bądź rozporządzenie, zernij na http://isip.sejm.gov.pl :-)

    chester