  • 21. Data: 2011-08-26 08:43:58
    Temat: Re: Potwierdzenie odbioru
    Od: "emeryt" <e...@o...pl>

    > Dotyczy to jedynie urzędów państwowych....

    a jak to sie ma np. do art61KC?

  • 22. Data: 2011-08-26 08:51:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    emeryt pisze:

    > a jak to sie ma np. do art61KC?

    A co ma być?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 23. Data: 2011-08-26 08:57:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-26 07:26:37 +0000, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> said:

    > No tak, ale co poczta zrobi w przypadku reklamacji?

    Sprawdzi.
    I dowie się autorka, czy przesyłka:
    -czeka na odbiór
    -została zagubiona
    -wraca
    -...

    > Przecież to świstek jedynie, a nie wartościowa paczka.

    A kto mówi o pieniądzach?

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2011-08-26 08:58:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-26 08:11:22 +0000, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> said:

    > Zwrotki nie są priorytetowe. Są traktowane jak list zwykły.

    A priorytet to opłata za dobre samopoczucie, nie gwarantująca (zgodnie
    z regulaminem) niczego.

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-08-26 09:20:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-26 10:58, Bydlę pisze:

    > A priorytet to opłata za dobre samopoczucie, nie gwarantująca (zgodnie z
    > regulaminem) niczego.

    Statystycznie jednak coś zapewnia.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2011-08-26 09:40:15
    Temat: [OT] Potwierdzenie odbioru
    Od: "emeryt" <e...@o...pl>

    > A priorytet to opłata za dobre samopoczucie, nie gwarantująca (zgodnie z
    > regulaminem) niczego.

    nie wiem ile listów Ty nadajesz, ja robię to niezbyt często,
    W moim przypadku dostawa priorytetów miała 100% skutecznośc.
    Dostawa ekonomicznych przesyłek 90% skuteczność - raz wysłany
    list został doręczony po 2tyg albo 3tyg.

    E.

    P.S. jak wyślesz przesyłkę kurierem w trybie standard, też nie
    masz gwarancji a jedynie kurier deklaruje ze przesyłka powinna
    znaleźć się jutro u odbiorcy.

  • 27. Data: 2011-08-26 10:32:21
    Temat: Re: [OT] Potwierdzenie odbioru
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-26 09:40:15 +0000, "emeryt" <e...@o...pl> said:

    > nie wiem ile listów Ty nadajesz,

    Teraz mniej, ale całkiem niedawno kilkadziesiąt miesięcznie.

    > ja robię to niezbyt często,

    Czytałeś regulamin tej usługi i co gwarantuje?
    A wiesz ile wynosi odszkodowanie za niewykonanie tej płatnej usługi?

    > P.S. jak wyślesz przesyłkę kurierem w trybie standard, też nie
    > masz gwarancji

    Inaczej - czy płacę, czy nie, gwarantują mi to samo.
    Przeczytaj regulamin...

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2011-08-26 15:37:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Aug 2011, Liwiusz wrote:

    > Jest przecież przepis o oświadczeniu woli i terminie, kiedy strona "mogła się
    > z nim zapoznać". IMHO słusznie można pod to podciągnąć awizowanie.

    Hm... rozumiem że sądy tak podchodzą do przedstawienia wrotki?
    (i co z wersjami "adresata nie zastano"!)

    > A są takie akcje? Programy typu UWAGA pomijam.

    Cóż, parę lat temu był taki "fakt prasowy", znaczy znam tylko
    z opisu w prasie, aczkolwiek ta prasa zdecydowanie nie nazywała
    się "fakt" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2011-08-27 12:05:42
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Statystycznie jednak coś zapewnia.

    Tzn. zapewnia krótsze leżakowanie listu w docelowej sortowni.

    Już kilka razy miałem okazję śledzić dziwne kalendarium dostarczania
    przesyłki niepriorytetowej na podstawie stempli na odwrocie. Przykładowo:

    dzień 0 - stempel z Wrocławia
    dzień +1 - stempel z Gorzów Wlkp. 1 (główny urząd poczt. - sortownia)
    dzień +5 - stempel z Gorzów Wlkp. 15 (poczta właściwa).

    Więc można brać za pewnik, że wszystkie przesyłki podróżują wspólnie, a
    później celowo
    leżakują w miastach docelowych.

  • 30. Data: 2011-08-28 20:51:59
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-08-27 14:05, Marcin Wasilewski pisze:

    > Więc można brać za pewnik, że wszystkie przesyłki podróżują wspólnie, a
    > później celowo
    > leżakują w miastach docelowych.

    Nie tylko, odpoczywają również w miejscach nadania.