  • 121. Data: 2019-04-30 23:53:56
    Temat: Re: BTC dla początkujących
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Może, ale uważam, ze powinno być zastrzeżenie, że tylko na cele
    > religijne bez możliwości zmiany.

    to nie w Bolanda:)

    http://yelita.pl/artykuly/art/afera-restytucji

    Afera Restytucji Mienia Żydowskiego w Polsce.

    Według ,,Forbesa" wartość znacjonalizowanego po II wojnie światowej
    mienia wyznaniowych gmin żydowskich w Polsce wynosi około 1 mld zł. O
    zwrocie tego majątku decyduje od 1997 roku Komisja Regulacyjna do spraw
    Gmin Wyznaniowych Żydowskich. Jak dotąd gminy żydowskie odebrały już
    około 500 nieruchomości, wartych 205 mln złotych oraz zainkasowały ponad
    80 mln zł z tytułu odszkodowań. I od razu zaczęły go wyprzedawać -
    pokaźna część tego majątku (synagogi, ubojnie rytualne, mykwy i kirkuty)
    poszła już pod młotek.

    Część z 40 mln zł, pochodzących z wyprzedaży gminnych nieruchomości
    trafiło w tryby wysublimowanego mechanizmu dystrybucji. Pieniądze
    rozchodziły się w hermetycznym środowisku menedżerów skupionych wokół
    Związku Wyznaniowych Gmin Żydowskich (ZGWŻ) i Fundacji Ochrony
    Dziedzictwa Żydowskiego (FODŻ).

    [...]

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 122. Data: 2019-05-01 16:59:21
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Zaszczycę cię odpowiedzią. Raz na jakiś czas odzywam nawet do durni.
    > Nie, nie jestem żydkiem ani Żydkiem. Podaj email to ci wyślę zdjęcie
    > swojego fiuta :) Ty natomiast mi wyglądasz na polaczka z katolickiego
    > ciemnogrodu.

    Szkoda, że wyciąleś to na co zwróciłam uwagę.
    A tak w ogóle to teraz mi się "rzygać" (przepraszam innych za brzydki
    wyraz) zachciało.

    --
    animka

  • 123. Data: 2019-05-06 15:12:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 1 May 2019 16:59:21 +0200, Animka napisał(a):

    > A tak w ogóle to teraz mi się "rzygać"

    Nie jesteś osamotniona, bo po niektórych Twoich postach też jest mi
    niedobrze.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 124. Data: 2019-05-06 16:11:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.05.2019 o 15:12, Tracz pisze:

    > Nie jesteś osamotniona, bo po niektórych Twoich postach też jest mi
    > niedobrze.

    czyli wyprawy do Transylwanii Tracza na nic:))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 125. Data: 2019-05-06 22:43:24
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-06 o 15:12, Olin pisze:

    > Nie jesteś osamotniona, bo po niektórych Twoich postach też jest mi
    > niedobrze.

    To znaczy których? Nie napisałam Ci nigdy chyba nic obraźliwego i nie
    przypominam sobie żebyś mi w czymś dokuczył.

    --
    animka

  • 126. Data: 2019-05-07 12:20:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 6 May 2019 22:43:24 +0200, Animka napisał(a):

    > To znaczy których?

    W tym wątku dociekałaś, czy Jacek Maciejewski jest - jak to ujęłaś
    "żydkiem", co mnie nawet nie zdziwiło, bo nie pierwszy raz wpadasz w
    podobną poetykę.
    Wcześniej miałem okazję dowiedzieć się, jaką atencją darzysz Ukraińców oraz
    osoby, które osiadły w Warszawie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 127. Data: 2019-05-08 17:04:17
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-07 o 12:20, Olin pisze:

> [...]
    > podobną poetykę.
    > Wcześniej miałem okazję dowiedzieć się, jaką atencją darzysz Ukraińców oraz

    Wycięta wypowiedź Jacka, a odnosilam się do jego wypowiedzi-dlatego
    zapytałam czy jest żydkiem. Możesz wrócic do źródła i przeczytać.
    Odpisał potem wręcz obrzydliwie.

    --
    animka

  • 128. Data: 2019-05-08 22:15:40
    Temat: [OT] Animka jak zwykle słodka,,,
    Od: <6...@3...221540.invalid> (Tom N)

    ... Idiotka Animka w <news:qaurkc$hhh$1@news.icm.edu.pl>:

    > Wycięta wypowiedź Jacka,

    cipciu /kochana/

    > odnosilam się do jego wypowiedzi-dlatego zapytałam czy jest żydkiem.
    > Możesz wrócic do źródła i przeczytać.

    Ja wróciłem i..., zapytaj tego kmiota Malinowskiego, może on cię dymie i
    dlatego go bronisz...

    > Odpisał potem wręcz obrzydliwie.

    Chodzi o fiuta, czy durnia?

    --
    'Tom N'

  • 129. Data: 2019-05-08 22:20:37
    Temat: Re: [OT] Animka jak zwykle słodka,,,
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 22:15, (Tom N) pisze:

    > cipciu /kochana/

    > Ja wróciłem i..., zapytaj tego kmiota Malinowskiego, może on cię dymie i
    > dlatego go bronisz...

    > Chodzi o fiuta, czy durnia?

    chodzi o ciebie, S.O.S.

    :)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 130. Data: 2019-05-09 09:59:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 May 2019 17:04:17 +0200, Animka napisał(a):

    > Możesz wrócic do źródła i przeczytać.

    Czytam w sposób zmanipulowany i to nie od dziś.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl