  • 1. Data: 2009-10-25 21:09:08
    Temat: O co chodzi z promieniowaniem żył wodnych?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    ostatnio na drogach pojawia się coraz więcej znaków ,,Inne
    niebezpieczeństwo --> promieniowanie żył wodnych''. O co w tym chodzi i
    jakie prawne z tego wynikają konsekwencje dla kierowcy?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2009-10-25 21:14:15
    Temat: Re: O co chodzi z promieniowaniem żył wodnych?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > ostatnio na drogach pojawia się coraz więcej znaków ,,Inne
    > niebezpieczeństwo --> promieniowanie żył wodnych''. O co w tym chodzi i
    > jakie prawne z tego wynikają konsekwencje dla kierowcy?

    A nie mówiłem, że znaki drogowe ustawiają szaleńcy? Oto najlepszy
    przykład...

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2009-10-25 21:25:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> [...]
    > niebezpieczeństwo --> promieniowanie żył wodnych''. O co w tym chodzi i
    > jakie prawne z tego wynikają konsekwencje dla kierowcy?

    Ja tylko czekam, aż pojawią się znaki "Uwaga - lotnisko kosmitów" ;)

  • 4. Data: 2009-10-25 22:38:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hc2dev$orl$1@news.interia.pl...

    To chyba jakaś lokalna inicjatywa, bo ja czegoś takiego nie widziałem. Tu i
    ówdzie co prawda mówi się, że wpływ na większą wypadkowość w danym miejscu
    może mieć promieniowanie żył wodnych, ale zdaje się, że naukowo tego nikt
    nie potwierdził.

  • 5. Data: 2009-10-26 01:34:53
    Od: Gen 101 <g...@g...com>

    On 25 Paź, 22:14, to <t...@a...xyz> wrote:

    > A nie mówiłem, że znaki drogowe ustawiają szaleńcy? Oto najlepszy
    > przykład...
    >
    > --
    > cokolwiek

    pewnie koło Torunia :)

  • 6. Data: 2009-10-26 01:49:28
    Od: Gen 101 <g...@g...com>

    On 26 Paź, 02:34, Gen 101 <g...@g...com> wrote:

    > pewnie koło Torunia :)

    czy jest gdzieś statystyka wypadków w rozbicu na Toruń i reszta kraju?

  • 7. Data: 2009-10-26 06:51:17
    Od: "albert" <q...@v...pl>

> [...]
    > niebezpieczeństwo --> promieniowanie żył wodnych''. O co w tym chodzi i
    > jakie prawne z tego wynikają konsekwencje dla kierowcy?

    A gdzie widziales taki znak ?

  • 8. Data: 2009-10-26 06:55:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    albert pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie widziales taki znak ?

    Do tej pory w internecie w ujęciach z różnych miejsc, ale z miesiąc temu
    postawili koło ŚCCS w Zabrzu i teraz widuję także na drodze.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2009-10-26 09:30:17
    Od: Dostojnik Urojony <d...@g...com>

    On 26 Paź, 07:55, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > Do tej pory w internecie w ujęciach z różnych miejsc, ale z miesiąc temu
    > postawili koło ŚCCS w Zabrzu i teraz widuję także na drodze.
    >
    > --
    > Przemysław Adam Śmiejek

    o to chodzi, że o nic nie chodzi

  • 10. Data: 2009-10-26 10:21:42
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
> [...]
    > i ówdzie co prawda mówi się, że wpływ na większą wypadkowość w danym
    > miejscu może mieć promieniowanie żył wodnych, ale zdaje się, że naukowo

    bo to nic wspulnego z nauką nie ma, to są "cuda" tuska!:O)