-
1. Data: 2009-09-08 10:10:35
Temat: Nierzetelny wykonawca - przeciąganie terminu
Od: pierwiosnek <p...@o...pl>
Witam,
jak najskuteczniej zmotywować wykonawcę do wykonania zamówionej usługi?
Chodzi o wykonanie nagrobka, podpisana została umowa wg której do
określonego dnia nagrobek miał być wykonany i ustawiony na cmentarzu. Od
tego terminu minął ponad miesiąc, wykonawca dzwoni co jakiś czas i
obiecuje, że będzie jutro, albo pod koniec tygodnia, a potem mówi że np.
nie mógł przyjść bo mu wypadła jakaś podmurówka na pogrzebie itp.
Wykonawca otrzymał zaliczkę (jest potwierdzenie).
Zależy nam na tym, żeby to w końcu zrobił, ale jeśli ma to trwać dłużej,
to dopuszczamy myśl, żeby zrezygnować z jego usług, tyle że wtedy jak
najlepiej odzyskać zaliczkę (i jak rozumiem jakieś odszkodowanie za to,
że teraz trzeba szukać innego wykonawcy, gdyż ten nie wypełnił umowy)?
Z góry dziękuję za pomysły :)
pozdrawiam,
pierwiosnek
-
2. Data: 2009-09-10 14:00:55
Temat: Re: Nierzetelny wykonawca - przeciąganie terminu
Od: "Stolat" <c...@g...pl>
> Zależy nam na tym, żeby to w końcu zrobił, ale jeśli ma to trwać dłużej,
> to dopuszczamy myśl, żeby zrezygnować z jego usług, tyle że wtedy jak
> najlepiej odzyskać zaliczkę (i jak rozumiem jakieś odszkodowanie za to, że
> teraz trzeba szukać innego wykonawcy, gdyż ten nie wypełnił umowy)?
> Z góry dziękuję za pomysły :)
> pozdrawiam,
Ja tam nie jestem biegły w tej dziedzinie, ale powinnieneś wystosowac pismo
za potwierdzeniem odbioru i ustalić ostateczny termin wykonania zlecenia,
ale kokretnie np 2 tygodnie od dnia otrzymania pisma, w wypakdu nie
wywiązania sie umowy domagać się zwrotu zaliczki.
Odszkodowania nie dostaniesz :), trza było zapłacić zadatek wtedy tak.
I zawsze określaj w umowie nawet na skrawku papieru termin wykonania
zadania.
Wtedy jak go nie dostrzyma to zwraca zaliczkę, lub w przypadku zadatku
2*zadatek.
Pozdrawiam Michał