-
1. Data: 2002-09-03 07:27:28
Temat: Nierzetelny serwis AGD
Od: j...@p...onet.pl
Witam!
Mam taka sprawe. Interesuje mnie bardziej od strony teoretycznej, bo nia mam
zamiaru wloczyc sie po sadach, ale chcialbym wiedziec jakie sa moje prawa.
Popsula mi sie lodowka. Nie wylacza sie tylko chodzi i chodzi.
Wezwalem machera. Macher cos pogrzebal i skasowal 170 zl. Ale lodowka jak sie
nie wylaczala to sie dalej nie wylacza i efekt jest taki ze zaplacilem 170 zl
zeby sie dowiedziec, ze to co on zrobil nie bylo przyczyna awarii.
I tu moje pytanie. Czy moglbym sie domagac od zakladu zwrotu kasy? Rozumiem, ze
powinienem zaplacic gosciowi za dojazd, ekspertyze itd. ale chyba nie musze mu
placic za cos co i tak nic nie dalo? (Jakis gaz przepompowal). Nastepnym razem
przyjdzie, kopnie ja 3 razy, przesunie, wlaczy, wylaczy, splunie przez lewe
ramie, skazuje nastepne 170 i powie, ze to powinno pomoc, a jak nie pomoze, to
nastepnym razem sprawdzi cos innego :-)
Zostawil kwitek. Zgloszenie awarii brzmi: "nie wylacza sie". To co zrobil jest
wyszczegolnione - "przepompowanie R1223" czy cos w tym stylu. A awaria dalej
nie jest usunieta.
Co o tym sadzicie?
Przeciez bedzie przychodzil do mnie jeszcze 5 razy za kazdym razem robiac cos
co nie ma zwiazku z awaria, a ja bede za to placil. Powaznie sie zastanawiam,
czy od razu nie kupic nowej lodowki.
Pozdrowienia
Pawel
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2002-09-03 08:49:44
Temat: Re: Nierzetelny serwis AGD
Od: "DarkDaro" <D...@e...pl>
> Co o tym sadzicie?
> Przeciez bedzie przychodzil do mnie jeszcze 5 razy za kazdym razem robiac
cos
> co nie ma zwiazku z awaria, a ja bede za to placil. Powaznie sie
zastanawiam,
> czy od razu nie kupic nowej lodowki.
Ja osobiście sądzę, że taniej będzie wymienić termostat a w kwestii zwrotu
kasy będzie dużo problemów. Jak servis się uprze to bedziesz musiał powołać
niezależnego experta , z ekspertyzą iść do sądu konsumenckiego. Zadzwoń do
nich, powiedz, że zapłaciłeś za usługę ,której nie zamawiałeś, usterka nie
jest usunięta i żądasz jej usunięcia w ramacha tamtej opłaty albo zwrot
pieniędzy. W razie odmowy zadzwoń do federacji konsumentów. Oni pewnie Ci
coś doradzą .
DD