  • 1. Data: 2004-11-10 22:26:25
    Temat: Re: Nieletnia córka uciekła zagranicę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cmu5co$nd0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Jeśli masz podejrzenia o sposobie przekroczenia granicy przez nią, to
    ewentualnie możesz się udać na dany GPK i zapytać. Ale osobiście ze swoim
    dowodem osobistym, by nie było wątpliwości, ze top Twoje dziecko. Bo
    generalnie takich informacji się nie udziela. Zamiennie zgłoś zaginięcie na
    Policji. Jeśli podasz, ze masz podejrzenia, ze wyjechała za granicę, to
    Policja sprawdzi to w Straży Granicznej. SG rejestruje niektóre osoby
    wyjeżdżające. może akurat ją zarejestrowali.

  • 2. Data: 2004-11-10 22:36:33
    Temat: Nieletnia córka uciekła zagranicę
    Od: "Roman" <r...@n...pl>

    Gdzie mam zadzwonić żeby sprawdzić czy dziecko przekroczyło granicę
    Polski?
    Prawdopodobnie uciekła z koleżanką do Anglii.

    pilne
    Dzięki za pomoc

  • 3. Data: 2004-11-10 22:48:21
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Roman wrote:

    > Gdzie mam zadzwonić żeby sprawdzić czy dziecko przekroczyło granicę
    > Polski?
    > Prawdopodobnie uciekła z koleżanką do Anglii.

    nigdzie, bo raczej nikt tego nie rejestruje

    KG

  • 4. Data: 2004-11-11 00:00:44
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Wed, 10 Nov 2004 23:36:33 +0100, na pl.soc.prawo, Roman napisal(a):

> [...]
    > Polski?
    > Prawdopodobnie uciekła z koleżanką do Anglii.

    Dzwonienie nic nie da bo nikt tego nigdzie nie rejestruje .Jednak skoro
    jest naprawdę nieletnia mówiąc inaczej skoro nie ma 18 lat to jednak radzę
    udać się do miejscowej jednostki Policji i zgłosić ten fakt.Trzeba
    powiedzieć konkretnie o co chodzi i nie "kręcić".Rodzice często w takich
    sytuacja nie mówią prawdy a to powoduje niepotrzebne komplikacje.
    JanuszHr