  • 1. Data: 2005-11-10 13:58:52
    Temat: Niekompetentny ortodonta, a odszkodowanie
    Od: Joystick <j...@N...eko.net.pl>

    Witam. Znajoma ma dość poważny problem spowodowany niekompetencją ortodontki u
    której leczyła się 3 lata. (przez 2 lata aparat ruchomy, ostatni rok aparat
    staly)

    1,5 roku temu po "udanej kuracji" zostal zdjety aparat. Teraz sie okazuje, iz
    caly zabieg byl wykonany nieporofesjonalnie, ze ortodontka nie zauwazyla, lub
    olała wadę zgryzu, która m.in. powoduje bruksizm i tzw. zjadanie zębów.
    Kolezanka byla u wielu ortodontów, którzy twierdzą, iż niemożliwym było
    niezauważenie tak widocznej wady.
    Teraz bedzie zmuszona zapisac sie na 1,5 roczną korekcję zgryzu aparatem
    stalym polączone z usuwaniem piatek, co wiąże się jak zapewne wiecie z
    kolejnymi duzymi sumami pieniedzy.
    Każda wizyta (comiesięczna przez okres 1,5 roku) kosztuje 290 pl
    diagnostyka kosztowala 550
    plus koszty aparatu... A nawet rekonstrukcja zębów...

    Można było tego wszystkiego uniknac jedynie dzieki slusznej diagnozie i
    trzezwemu mysleniu. Prosze nam pomoc i stwierdzic na co sie powolac przy
    ewentualnej konfrontacji w sadzie.

  • 2. Data: 2005-11-10 14:25:40
    Temat: Re: Niekompetentny ortodonta, a odszkodowanie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Joystick wrote:

> [...]
    >

    > Można było tego wszystkiego uniknac jedynie dzieki slusznej diagnozie
    > i trzezwemu mysleniu. Prosze nam pomoc i stwierdzic na co sie powolac

    Teoretycznie masz szansę wygrać. Praktycznie to w tej chwili w cztery
    oczy lekarze ci mówią prawdę. Ci którzy będą występować w sądzie jako
    rzeczoznawcy nigdy czegoś takiego nie powiedzą. Nazywa się to
    "solidarność zawodowa"

  • 3. Data: 2005-11-10 14:32:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jureq napisał(a):

    > Ci którzy będą występować w sądzie jako rzeczoznawcy nigdy czegoś takiego nie
    powiedzą. Nazywa się to
    > "solidarność zawodowa"

    Bzdura. Nie raz widziałem opinie niekorzystne dla lekarzy. To co piszesz
    nazywa się stereotyp i jest wciskane takim jak ty przez TV.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-11-10 14:51:28
    Od: Joystick <j...@N...eko.net.pl>

    > Bzdura. Nie raz widziałem opinie niekorzystne dla lekarzy. To co piszesz
    > nazywa się stereotyp i jest wciskane takim jak ty przez TV.

    Co moge wskurac? Wchodzi w gre jakies odszkodowanie, zwroty kosztow leczenia
    itp ?