-
1. Data: 2005-03-01 19:57:21
Temat: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
Od: "Graszka" <g...@w...pl>
Historia jest dość długa, ale chyba to typowe jeśli chodzi o TP SA. Na
początku stycznia zrobiliśmy cesję z telefonu firmowego na osobę prywatną
(wyprowadziliśmy firmę z mieszkania) i zmieniliśmy abonament na darmowe
weekendy i wieczory. Cała operacja miała miejsce w BOK - jeszcze jest parę
takich miejsc, gdzie można coś w TP SA załatwić z żywym człowiekiem, a nie z
anonimowym "błękitnoliniowcem". Wydawało się nam , że jest to najlepsza
gwarancja załatwienia wszystkich formalności. Nawet nie przypuszczaliśmy, że
nasza naiwność niedługo zostanie ukarana.
Najpierw okazało się, że po upływie ok. 2 tygodni zadzwonił do nas pracownik
TP SA oferując jakiś abonament dla firm. Na moją odpowiedź, że nie jest to
już telefon firmowy powiedziano mi, że jak najbardziej jest u nich w bazie
jako firmowy. Zadzwoniłam na Błękitną, gdzie miły pan potwierdził, że
owszem, jest to nadal firmowy telefon. Wybrałam się więc do BOK, gdzie była
przeprowadzana cesja i tam również miła pani wyraziła ubolewanie z powodu
opóźnienia cesji, ale podobno mieli awarię systemu komputerowego. Dodam, że
od czasu podpisania umowy o cesję minęły dwa tygodnie. Solennie obiecano
doprowadzenie sprawy do końca jak najszybciej. Myliłby się jednak ten, kto
by myślał że to koniec historii. Za parę dni zadzwonił do mnie monter, który
miał zlecenie na wyłączenie mi telefonu, aby przenieść go na inny adres,
tylko chciał uzgodnić dokładny adres nowej instalacji - skąd to zlecenie nie
dowiedziałam się, ale dzięki temu, że do mnie zadzwonił mogłam zaprotestować
i uchronić się od odcięcia od świata. Po tych paru przejściach wreszcie
wszystko zostało załatwione tak jak trzeba. Ale czy napewno? Otóż pewnego
lutowego wieczoru prowadziłam dość długą zamiejscową rozmowę korzystając z
abonamentu "darmowe wieczory i weekendy", kiedy mój mąż dowcipnie zauważył,
że może niekoniecznie wprowadzono nam ten zmieniony abonament i może się
okazać, że zamiast darmowych rozmów prowadzę rozmowy bardzo kosztowne.
"Milcz, nieszczęsny" pomyślałam sobie, ale okazało się niedługo potem, że
mam męża "wiedźmina", bo oto dostarczono nam pierwszą po cesji fakturę i
...o zgrozo.! Zamiast abonamentu darmowe... mamy abonament standart. No więc
znów dzwonię na Błękitną. Okazuje się, że żadnych informacji mi nie udzielą,
gdyż umowę podpisał mój mąż i tylko on może czegoś się dowiedzieć. Wraca z
firmy mąż, dzwoni i co się okazuje? Faktycznie, nie mamy abonamentu takiego,
jak zgłaszaliśmy, tylko standart. Nie muszę dodawać, że gotowa jestem
zaminować i wysadzić w powietrze tę całą instytucję! Ciekawe jaka faktura za
luty przyjdzie? Nawet nie będę zgadywać.
Na monopolistę nie ma bata, a prywatyzacja TP SA została tak przeprowadzona,
że trudno marzyć, aby w najbliższym czasie jakiś inny operator mógł okazać
się konkurencyjny.
Załamana Graszka.
-
2. Data: 2005-03-01 20:05:54
Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>
> "Milcz, nieszczęsny" pomyślałam sobie, ale okazało się niedługo potem, że
> mam męża "wiedźmina", bo oto dostarczono nam pierwszą po cesji fakturę i
> ...o zgrozo.! Zamiast abonamentu darmowe...
znaczy sie, chcesz powiedziec, ze twojego meza za mlodu porwali jako dziecko
niespodzianke wiedzminy do swojej warowni, zmutowali, wyuczyli miecza,
znakow i wypuscili na swiat w poszukiwaniu potworow? na TP z nim!!!
-
3. Data: 2005-03-01 20:22:04
Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
> znaczy sie, chcesz powiedziec, ze twojego meza za mlodu porwali jako dziecko
> niespodzianke wiedzminy do swojej warowni, zmutowali, wyuczyli miecza,
> znakow i wypuscili na swiat w poszukiwaniu potworow? na TP z nim!!!
Nie ... mylila sie, mąż to pajęczarz, a tacy są przez wiedzminow
zwalczani ;-)
"Oddasz mi to co w domu zastaniesz, a czego sie nie spodziewasz."
Autor jak to pisal, to mial chyba na mysli rachunek z TPSA ? ;-))))))))
--
Krzysiek, Krakow
-
4. Data: 2005-03-01 21:07:53
Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d02hf2$5ql$1@korweta.task.gda.pl...
A jaki abonament masz w umowie? Bo jak darmowe wieczory i weekendy, to po
prostu złóż reklamację i po kłopocie.
-
5. Data: 2005-03-02 01:09:51
Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Robert Tomasik wrote:
> Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:d02hf2$5ql$1@korweta.task.gda.pl...
>
> A jaki abonament masz w umowie? Bo jak darmowe wieczory i weekendy, to po
> prostu złóż reklamację i po kłopocie.
>
Tiaaaa.... Kumpel przez pół roku nie mógł się doprosić a wreszcie
doawanturować o przestawienie na właściwy abonament.
Tepsa ma w tej chwili tak szajsowatą obsługę klienta, że gdyby istniała
konkurencja (a nie powoli rozwijające się zaczątki konkurencji) oraz ci
kanciarze z tepsy nie ignorowali ustawy nakazującej umożliwienie
przeniesienia numeru, to by już dawno tepsa splajtowała.
Innymi słowy - wykorzystują pozycję de facto monopolisty.
-
6. Data: 2005-03-02 11:00:44
Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
Od: "Graszka" <g...@w...pl>
Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d02lr2$ojq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:d02hf2$5ql$1@korweta.task.gda.pl...
>
> A jaki abonament masz w umowie? Bo jak darmowe wieczory i weekendy, to po
> prostu złóż reklamację i po kłopocie.
W umowie nie ma nic na temat wyboru abonamentu.Jest tylko zanotowany fakt
cesji telefonu na osobę fizyczną, data cesji i zobowiązanie abonenta, że
będzie płacił abonament. Wybór abonentu dokonany został ustnie. Pani spytała
jaki abonament chcemy mieć, my jej na to, że taki to a taki. Pani na to, że
jeśli zmiana będzie w trakcie miesiąca to mogą być kłopoty z rozliczeniem
tych rozmów i ona proponuje, żeby już nowy abonament był od nastepnego
pełnego miesiąca. My na to, że o.k. I tak oto śladu żadnego pisemnego wyboru
tego czy innego abonentu nie ma. Wszelkie zmiany dokonywane za pośrednictwem
linii 9393 też odbywają się metodą "na gębę". Jak w takim razie dochodzić
potem swoich praw?
Bez zastanowienia rzuciłabym tego operatora, ale co mogę wybrać? To tak jak
z PKP - zimno, brudno i niebezpiecznie, ale wyboru nie ma - PKS nie zawsze
może być alternatywą.
Cóż za piękny kraj! I co ja mam mówić dzieciom, które marzą o wyjeździe za
granicę? Że ich pradziadowie umierali za wolność tego kraju i teraz kiedy ją
już mamy trzeba być tu na miejscu, aby starać się coś sensownego zdziałać?
Przecież tu nic nie działa tak jak powinno! Ech, szkoda gadać!
Pozdr. Graszka.
-
7. Data: 2005-03-02 11:14:33
Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>
> Na monopolistę nie ma bata,
Napisz pismo, co chcesz zmienić, jaki abonament, robisz ksero, panienka
podpisuje, że otrzymała, przystawia pieczątkę itp.
A jak nie zmienią, to niech do sądu :-)
Pozdrawiam
Jacek
-
8. Data: 2005-03-02 17:14:23
Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
Od: gollum <n...@u...pl>
> W umowie nie ma nic na temat wyboru abonamentu.Jest tylko zanotowany fakt
> cesji telefonu na osobę fizyczną, data cesji i zobowiązanie abonenta, że
> będzie płacił abonament. Wybór abonentu dokonany został ustnie. Pani spytała
> jaki abonament chcemy mieć, my jej na to, że taki to a taki. Pani na to, że
> jeśli zmiana będzie w trakcie miesiąca to mogą być kłopoty z rozliczeniem
> tych rozmów i ona proponuje, żeby już nowy abonament był od nastepnego
> pełnego miesiąca. My na to, że o.k. I tak oto śladu żadnego pisemnego wyboru
> tego czy innego abonentu nie ma. Wszelkie zmiany dokonywane za pośrednictwem
> linii 9393 też odbywają się metodą "na gębę". Jak w takim razie dochodzić
> potem swoich praw?
Jesli nie masz nic na piśmie, to masz problem... Gdybys skladala
dyspozycje na blue line, moznaby sprobowac wywrzeć odtworzenie rozmowy z
nagran, ale w takim przypadku jak opisujesz wiele dobrego nie wróżę.... :-(
-
9. Data: 2005-03-02 20:27:47
Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d046cr$b91$1@korweta.task.gda.pl...
>Wszelkie zmiany dokonywane za pośrednictwem linii 9393 też odbywają się
>metodą "na gębę". Jak w takim razie dochodzić potem swoich praw?
1. zapisac nazwisko konsultanta i date rozmowy
2. zapisac nr zlecenia, o który nalezy konsultanta poprosić
HaNkA
-
10. Data: 2005-03-02 22:45:22
Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d046cr$b91$1@korweta.task.gda.pl...
W celu zmiany abonamentu składa się pisemny wniosek. Kopia jego stanowi
potwierdzenie. ustnym oświadczeniem, to niestety ...