eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Naprawa - serwis gwarancyjny - kilka pytan
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2008-03-01 21:29:40
    Temat: Naprawa - serwis gwarancyjny - kilka pytan
    Od: "Obserwator" <o...@c...pl>

    Witam serdecznie

    Chcialem poprosic grupowiczow o porade w sprawie
    reklamacji napraw jakie czasami slysze. Chodzi mianowicie
    o takie zdarzenia

    1) Klient wyslal na serwis notebooka. Notebook zostal naprawiony
    i wrocil do klienta ale z porysowana obudowa mimo folii ochronnej.
    Czy w takim wypadku ma prawo zadac jakiegos zadoscuczynienia
    lub np reklamowac to u kuriera ktory komputer przewozil?
    2) Jak dlugo oficjalnie moze trwac naprawa notebooka w serwisie?
    3) Czy sprzedawca ma obowiazek na zadanie klienta np. przeprowadzic
    poprawna konfiguracje komputera w razie klopotow np. aktualizowac BIOS
    lub przeinstalowac system operacyjny?
    4) Czy w przypadku gdy notebook wrocil z serwisu zdaniem klienta
    nie naprawiony jak trzeba ma prawo zadac jakis roszczen z tym zwiazanych
    nawet jesli warunki gwarancji o takim przypadku nie traktuja?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi

    Pozdrawiam



  • 2. Data: 2008-03-02 06:08:14
    Temat: Re: Naprawa - serwis gwarancyjny - kilka pytan
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 01.03.2008 Obserwator <o...@c...pl> napisał/a:
    > 1) Klient wyslal na serwis notebooka. Notebook zostal naprawiony
    > i wrocil do klienta ale z porysowana obudowa mimo folii ochronnej.
    > Czy w takim wypadku ma prawo zadac jakiegos zadoscuczynienia
    > lub np reklamowac to u kuriera ktory komputer przewozil?

    Istotne jest kto uszkodził lub komu wcześniej klient powierzył tego
    notebooka.

    > 2) Jak dlugo oficjalnie moze trwac naprawa notebooka w serwisie?

    Zależy z jakiego tytułu była reklamacja.

    > 3) Czy sprzedawca ma obowiazek na zadanie klienta np. przeprowadzic
    > poprawna konfiguracje komputera w razie klopotow np. aktualizowac BIOS
    > lub przeinstalowac system operacyjny?

    Zależy: może mieć, a może nie mieć.

    > 4) Czy w przypadku gdy notebook wrocil z serwisu zdaniem klienta
    > nie naprawiony jak trzeba ma prawo zadac jakis roszczen z tym zwiazanych
    > nawet jesli warunki gwarancji o takim przypadku nie traktuja?

    Ma na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego, czyli upraszczając, wtedy,
    jeśli poniósł jakąś stratę.

    --
    Marcin


  • 3. Data: 2008-03-02 17:26:30
    Temat: Re: Naprawa - serwis gwarancyjny - kilka pytan
    Od: "Obserwator" <o...@c...pl>

    > Istotne jest kto uszkodził lub komu wcześniej klient powierzył tego
    > notebooka.

    Ale jak to ustalic w takim wypadku?

    > Zależy z jakiego tytułu była reklamacja.

    Np. z tytulu wadliwego kompenentu jak na przyklad płyta głowna

    > Zależy: może mieć, a może nie mieć.

    No np zglasza to dlatego ze uniemozliwia mu to prace na komputerze
    a sam nie potrafi tego zrobic bo sie po prostu nie zna?



  • 4. Data: 2008-03-03 00:16:47
    Temat: Re: Naprawa - serwis gwarancyjny - kilka pytan
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 02.03.2008 Obserwator <o...@c...pl> napisał/a:
    >> Istotne jest kto uszkodził lub komu wcześniej klient powierzył tego
    >> notebooka.

    Zapytać klienta?

    > Ale jak to ustalic w takim wypadku?
    >> Zależy z jakiego tytułu była reklamacja.
    > Np. z tytulu wadliwego kompenentu jak na przyklad płyta głowna

    Tytuł: niezgodność z umową, gwarancja, rękojmia.
    Tu i dalej: weź google i poszukaj po hasłach "niezgodność z umową"
    gwarancja. Google groups też dużo pokaże bo temat wałkowany do znudzenia.
    To są podstawy bez znajomości których tematu nie ugryziesz.

    --
    Marcin

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1