  • 11. Data: 2004-11-01 21:48:43
    Temat: Re: Gdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie? NIGDZIE
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Wielkie dzięki...masz piwo, uratowałem 250 zł i 5 punktów :))) a kurcze inni
    płascili....szkoda.

    Zadowolony Wiesiek :)))

    PS..no ale gdzie ten przepis, chyba że jak nie ma zapisu szczegółowego to
    wszystko, też tak myslałem, bo już wczesniej się przekopałem przez przepisy
    zanim tu napisałem. Ale zrobię im jutro cyrk w tej Ostródzie ...będzie skarga.

  • 12. Data: 2004-11-01 21:52:53
    Temat: Re: Gdzie przepis, ze znak B-2 zakaz wjazdu, moze być po lewej stronie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie ma obowiązku informowania o nagraniu. O te dodatkowe dane pytali, bowiem
    jest to do wniosku o ukaranie przed sadem potrzebne. Są tam takie rubryki.
    Pewnie Cię już nie będą wzywać w charakterze obwinionego. To świadczy o tym,
    ze przynajmniej wiedzieli, jak się to robi.

  • 13. Data: 2004-11-02 00:40:51
    Temat: Napisałem skargę do inspektoratu...co z tego bedzie..zobaczymy
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Napisałem skarge o treści :

    W dniu 1-11-2004 roku zostałem zatrzymany do kontroli
    drogowej przez funkcjonariuszy policji w Ostródzie
    w godzinach popołudniowych w okolicy zamku. Policjanci uznali,ze złamałem zakaz
    wjazdu oznaczony uszkodzonym znakiem B-2 (zakaz wjazdu) znajdującym się po
    lewej stronie ulicy. Sprawa zostanie roztrzygnięta w sądzie grodzkim.
    Policjanci wypisali odpowiedni wniosek. Jednak skarga moja polega na tym, że
    jedynie pan st. post. Krzystof B----- nr. 8---6 przedstawił swój stopień,
    imię ,nazwisko i okazał legitymację. Jego kolega podał mi jedynie numer 8---5
    mimo, że ustawa nakłada na niego obowiązek podania swoich służbowych danych.
    Panowie policjanci nie zgodzili sie również na opis i udokumentownie sposobu
    ustawienia i uszkodzenia znaku B-2 który jest kompletnie nie widoczny dla
    kierowcy mającego zamiar wjechać w tę "oznaczoną" ulicę, uniemożliwiając mi w
    ten sposób obronę przed sądem. Nie przypominam sobie również przepisu, który by
    nakazywał oznaczenie ulicy znakiem B-2 (zakaz wjazdu) po lewej stronie ulicy.
    Nie było to również powtórzenie znaku z prawej strony, bo takiego nie było.
    Proszę o przedstawienie odpowiedniej ustawy lub rozporządzenia opisującego
    sposób ustawienia takiego znaku. Moim zdaniem znak ten dotyczył kierujących z
    przeciwnego kierunku ruchu, bo był po ich prawej stronie, został pewnie tylko
    pochylony i obrócony przez jakiegoś wandala.
    Z rozmowy z panami policjantami wnioskuję, że w tym miejscu już od kilku dni
    karali kierowców na podstawie ich interpretacji tego znaku, ale dlaczego nie
    zgłosili jego uszkodzenia odpowiednim służbom, przecież to wynika z
    odpowiedniej ustawy, mają taki obowiązek. To, że nie zgłaszali wiem od nich
    samych, powiedzieli, że nie maja takiego obowiązku.
    Ponieważ nie znam dobrze miasta Ostróda, nie wiem na jakiej ulicy to zaszło,
    nie otrzymałem żadnego dokumentu, protokołu czy innych dokumentów od
    policjantów, tak więc nie wiem co opisali. Jednak wszelkie dane otrzymacie
    państwo od w/w policjantów. Oczywiście w sprawie jakichkolwiek wyjaśnień stawię
    się natychmiast na państwa wezwanie.

    z wyrazami szacunku

    Wiesław R----i

  • 14. Data: 2004-11-02 08:25:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ale i tak zgłosze jutro skarge na policjanta który nie podał mi stopnia i
    > nazwiska, tylko numer...niech nieznajomość prawa też im szkodzi...

    No właśnie, nieznajomość netykiety szkodzi. Tnij posty;)
    Interwencje stosunku do Ciebie przeprowadzał jeden policjant.Drugi tylko
    asystował.
    Nie miał więc obowiązku Tobie się przedstawiać.
    Znak znakiem a pieniactwo pieniactwem.

    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2004-11-02 08:32:48
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > 8---5
    > mimo, że ustawa nakłada na niego obowiązek podania swoich służbowych

    Która ustawa? Który artykuł? A jeśliby byli tam czterej policjanci to
    wszyscy mieliby Ci się przedstawić? Proponowali 2 mandaty?
    Nie! Tylko jeden przeprowadzał czynności służbowe z Tobą.
    A więc pudło na samym początku skarg.

    > Proszę o przedstawienie odpowiedniej ustawy lub rozporządzenia opisującego
    > sposób ustawienia takiego znaku.

    Przedstawią w sądzie.

    > Ponieważ nie znam dobrze miasta Ostróda, nie wiem na jakiej ulicy to
    > zaszło,

    Twój problem.

    > nie otrzymałem żadnego dokumentu, protokołu czy innych dokumentów od
    > policjantów, tak więc nie wiem co opisali.

    Dowiesz się w sądzie.

    > Oczywiście w sprawie jakichkolwiek wyjaśnień stawię
    > się natychmiast na państwa wezwanie.

    Stawisz się w sądzie, łaski nie robisz;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 16. Data: 2004-11-02 08:47:13
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Nie widzę przeciwskazań :)) nie dawajmy się.....

    pozdr.

    Wiesiek

  • 17. Data: 2004-11-02 09:25:13
    Od: ww <S...@p...onet.pl>

  • 18. Data: 2004-11-02 09:49:49
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > Oni: tu jest znak zakaz wjazdu...i rzeczywiscie stoi po lewej stronie
    wjazdu
    > 20 cm obok budynku, wychylony przez jakiegos wandala i obrócony tak,że
    wcale go
    > nie widac
    Zwykle jest tak, że jeśli jest zakaz wjazdu w przecznicy to wcześniej
    powinien być zakaz skrętu w prawo/lewo. Jeśli rzeczywiście zakaz wjazdu
    był obowiązujący to powinni zarzucić Ci złamanie zasad ruchu wobec dwóch
    znaków.
    Wg mnie to kolejny argument przeciwko policjantom.
    Darek

  • 19. Data: 2004-11-02 16:17:06
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    Jeju, strasznie miałem długi post do cięcia..raptem 5-6 linijek...
    Mam wrażenie,ze ta sytuacja jakos Ciebie dotyka, przyczepiasz się w podobny
    sposób...

    A przy okazji ciekawostaka, pojechałem dzisiaj zrobic zdjęcia i ...tak jak
    myslałem, znak w cudowny sposób się naprawił :)) Wczoraj panowie policjanci
    mówili o swoim honorze, ze beda zeznawać w sadzie pod przysiega...ciekawe co
    powiedzą o tym znaku, mam wątpliwosci do ich honoru...ale zobaczymy. Ciekawe
    zreszta czy nie będa się bali mówić nie prawdy ( czego nie zakładam) bo troche
    ryzykują , składanie fałszywych zeznań to juz gorsza spraw...bo ja mam kilku
    swiadków, zresztą napewno się domyslaja kogo...jednak , nie zdradę więcej...oni
    tez czytają tę grupę, byc może. Zalazłem tez człowieka, który widział jak ten
    znak w cudowny sposób się prostował :))
    Czy domaganie się sprawiedliwosci i swoich praw to pieniactwo ?

    pozdrawiam

    Wiesiek

    PS. Drugi policjant brał aktywny udział w tamtym zdarzeniu, nie siedział cicho
    w radiowozie.

  • 20. Data: 2004-11-02 16:25:30
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > wszyscy mieliby Ci się przedstawić? Proponowali 2 mandaty?
    > Nie! Tylko jeden przeprowadzał czynności służbowe z Tobą.
    ROZPORZADZENIE MINISTRA SPRAW WEWNETRZNYCH I ADMINISTRACJI 1) z dnia 30 grudnia
    2002 r.
    w sprawie kontroli ruchu drogowego

    § 5. 1. Policjant, po zatrzymaniu pojazdu, podaje kierujacemu stopien, imie i
    nazwisko oraz przyczyne zatrzymania, a ponadto:
    policjant umundurowany okazuje legitymacje sluzbowa na zadanie kontrolowanego
    uczestnika ruchu;
    policjant nieumundurowany okazuje legitymacje sluzbowa bez wezwania.
    2. Legitymacje sluzbowa okazuje sie w sposób umozliwiajacy kontrolowanemu
    uczestnikowi ruchu odczytanie numeru sluzbowego policjanta oraz nazwy organu,
    który wydal legitymacje.

    Obaj policjanci przeprowadzali czynnosci słuzbowe, czytali moje dokumenty,
    pouczali mnie. Drugi policjant nie spał na fotelu w radiowozie. Gdyby tam
    został i drzemał, nie żądałbym od niego danych słuzbowych (policjant
    umundurowany okazuje legitymacje sluzbowa na zadanie kontrolowanego uczestnika
    ruchu)

    > Przedstawią w sądzie.

    Tak i przegrają :))

    > Twój problem.

    Juz wiem :))

    > Dowiesz się w sądzie.

    Będzie ciekawie :))

    > Stawisz się w sądzie, łaski nie robisz;)))

    Oni też :)))