  • 1. Data: 2005-10-09 06:17:44
    Temat: Nalezy sie stypendium socjalne czy nie?
    Od: "JF" <j...@o...pl>

    Witam!

    sytuacja wyglada tak:

    Mieszkam z matką (dochód 1,2 tys/msc),ojciec nie żyje,
    i siostrą (razem 3os)

    po ojcu otrzymuje Rente Rodzinna w wysokosci 750zł / msc (studiuje)

    Mam dziecko z kobietą, z którą nie mamy slubucywilnego

    Dziecko jest moją rodziną (uznany oficjalnie w USC, zameldowany w innym
    miejscu niz ja)

    Pani z dziekanatu mówi, że styp. socjalne nalezy sie wtedy kiedy dochód na
    os. w rodzinie jest mniejszy niz 569zl netto/miesiecznie

    rozumiem, ze moj dochod to 750zł ale podzielic na 2 os bo mam dziecko czyli
    = 375zł/msc/os

    czy nalezy mi sie socjalne stypendium czy tez nie?

    pozdrawiam - i liczę najlepiej na krótką wykładnię

    /Jarek

  • 2. Data: 2005-10-10 06:22:37
    Temat: Re: Nalezy sie stypendium socjalne czy nie?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    JF napisał(a):
> [...]
    > = 375zł/msc/os
    > czy nalezy mi sie socjalne stypendium czy tez nie?
    A nie lepiej zapytac sie pani w dziekanacie czy dobrze myslisz? Ponadto
    ktos z Samorzadu Studenckiego odpowiedzialny za kwestie stypendialne
    powinien miec dyzury - ta osoba powinna byc kompetentna w tym wzgledzie.
    Jak sie rok temu pytalem w ministerstwie jaka jest def rodziny wg nich
    to pan mi tlumaczyl ze jesli mialbym dzidziusia, to wtedy on bylby moja
    rodzina (i ew zona jesli bylaby i zona i dzidzius). Ale moze sie okazac
    ze uczelnia poszla krok dalej i np pozwoli Ci wliczyc jeszcze matke
    dziecka mimo tego ze nie jest Twoja zona
    Ale powtarzam raz jeszcze - zapytaj sie najpierw na uczelni

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl