eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNalepka a utrata gwarancji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2005-12-11 00:07:22
    Temat: Nalepka a utrata gwarancji
    Od: "eddd" <e...@l...mm.pl>

    Witam,
    na spodzie laptopa mam bardzo niedbale przyklejona nalepke znamionowa.
    Szczerze mowiac bardzo mnie to denerwuje. Czy moge ja odkleic i przykleic
    rowno nie narazajac sie na utrate gwarancji??



  • 2. Data: 2005-12-11 02:19:39
    Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2005-12-11, eddd <e...@l...mm.pl> wrote:
    > na spodzie laptopa mam bardzo niedbale przyklejona nalepke znamionowa.
    > Szczerze mowiac bardzo mnie to denerwuje. Czy moge ja odkleic i przykleic
    > rowno nie narazajac sie na utrate gwarancji??

    A co na to gwarant?

    --
    Marcin


  • 3. Data: 2005-12-11 06:15:41
    Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
    Od: "eddd" <e...@l...mm.pl>


    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message
    news:rues63-b63.ln1@ziutka.router...

    > A co na to gwarant?

    Nie pytalem:)



  • 4. Data: 2005-12-11 07:00:48
    Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.12.2005 eddd <e...@l...mm.pl> napisał/a:
    > "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message
    > news:rues63-b63.ln1@ziutka.router...
    >> A co na to gwarant?
    > Nie pytalem:)

    To zapytaj, bo w ogólnym przypadku to zależy głównie o niego, no chyba że
    chcesz się potem włóczyć po sądach i udowadniać swoje racje. Alternatywnie
    możesz odpuścić sobie w ogóle gwarancję i korzystać z tzw. niezgodności z
    umową o ile jest od gwarancji korzystniejsza. Tu raczej zerwaną nalepką
    sprzedawca się nie wykpi.

    --
    Marcin


  • 5. Data: 2005-12-11 09:10:52
    Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:0evs63-dhf.ln1@ziutka.router...

    > możesz odpuścić sobie w ogóle gwarancję i korzystać z tzw. niezgodności
    z
    > umową o ile jest od gwarancji korzystniejsza. Tu raczej zerwaną nalepką
    > sprzedawca się nie wykpi.

    A jeśli na tej nalepce (i tylko na niej) jest numer seryjny laptoka?


  • 6. Data: 2005-12-11 09:20:29
    Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dngqfo$o15$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    > wiadomości news:0evs63-dhf.ln1@ziutka.router...
    >> możesz odpuścić sobie w ogóle gwarancję i korzystać z tzw. niezgodności
    > z
    >> umową o ile jest od gwarancji korzystniejsza. Tu raczej zerwaną nalepką
    >> sprzedawca się nie wykpi.
    > A jeśli na tej nalepce (i tylko na niej) jest numer seryjny laptoka?

    a to chyba bedzi jakis zupełnie nowy model noname samoróbka.. co numer
    seryjny ma tylko na nalepce

    --
    Pozdrawiam
    Piotr Żebrowski
    www.otwarte.com.pl



  • 7. Data: 2005-12-11 09:36:23
    Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.12.2005 Piotr Żebrowski <p...@o...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:dngqfo$o15$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    >> wiadomości news:0evs63-dhf.ln1@ziutka.router...
    >>> możesz odpuścić sobie w ogóle gwarancję i korzystać z tzw. niezgodności
    >> z
    >>> umową o ile jest od gwarancji korzystniejsza. Tu raczej zerwaną nalepką
    >>> sprzedawca się nie wykpi.
    >> A jeśli na tej nalepce (i tylko na niej) jest numer seryjny laptoka?
    > a to chyba bedzi jakis zupełnie nowy model noname samoróbka.. co numer
    > seryjny ma tylko na nalepce

    Nawet jeśli to nie widzę powodu odmowy naprawy. Jeśli sprzedawca będzie
    twierdził, że ten laptop nie został kupiony u niego to on powinien to
    udowodnić.

    --
    Marcin


  • 8. Data: 2005-12-11 10:53:46
    Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
    Od: "eddd" <e...@l...mm.pl>


    >>>> możesz odpuścić sobie w ogóle gwarancję i korzystać z tzw. niezgodności
    >>> z
    >>>> umową o ile jest od gwarancji korzystniejsza. Tu raczej zerwaną nalepką
    >>>> sprzedawca się nie wykpi.
    >>> A jeśli na tej nalepce (i tylko na niej) jest numer seryjny laptoka?
    >> a to chyba bedzi jakis zupełnie nowy model noname samoróbka.. co numer
    >> seryjny ma tylko na nalepce
    >
    > Nawet jeśli to nie widzę powodu odmowy naprawy. Jeśli sprzedawca będzie
    > twierdził, że ten laptop nie został kupiony u niego to on powinien to
    > udowodnić.
    Laptop zostal kupiony bezposrednio od producenta na moje nazwisko, wiec nie
    ma mowy o wypieraniu sie. Zreszta jest to powazny miedzynarodowy koncern.
    Dodatkowo nie jest to tylko zwykla gwarancja, dokupilem miedzynarodowy
    3-letni serwis. Nie chodzi tez o calkowite usuniecie nalepki ale o zmiane
    jej polozenia. Denerwuje mnie, bo jest ukosnie przyklejona. Producent tez
    moze latwo stwierdzic,ze nie bylo zadnej ingerencji wewnatrz komputera a to
    jest chyba wazniejsze.



  • 9. Data: 2005-12-11 19:08:38
    Temat: Re: Nalepka a utrata gwarancji
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    eddd napisał(a) :
    > Zreszta jest to powazny miedzynarodowy koncern.

    Jeżeli ten "poważny" koncern to Siemens, to cudzysłów jest tu na
    miejscu. Mam jak najgorsze doświadczenia z niekompetentnymi
    autoryzowanymi pseudoserwisami i samym Ściemensem.
    Tak się pięknie zaprezentowali , że już nie kupię żadnego
    urządzenia z nalepką Siemens, czy obecnie Benq.

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1