  • 1. Data: 2013-08-30 10:17:55
    Temat: Nakaz zapłaty e-sąd, sprzeciw, rozprawa i mały problem
    Od: Piotr Skrzynkowski <p...@s...com>

    E-sąd wydaje nakaz zapłaty, wpływa sprzeciw. Sprawa zostaje przekazana
    do Sądu Rejonowego, a ten zawiadamia o posiedzeniu, doręcza odpis pozwu
    (w formie papierowej - druk urzędowy) i zobowiązuje do "złożenia
    sprzeciwu i odpowiedzi na urzędowym formularzu".

    Czy ma to być formularz SP (sprzeciw od nakazu zapłaty), czy też
    formularz OP (odpowiedź na pozew)?

    Formalnie to tego nakazu zapłaty z E-sądu już nie ma, więc wydaje mi
    się, że właściwą formą jest odpowiedź na pozew, ale Sąd Rejonowy w
    piśmie kieruje "złożenie sprzeciwu i odpowiedzi".

    Jak jest faktycznie?

    --
    P.S.

  • 2. Data: 2013-09-01 14:39:12
    Od: l...@g...com

    > Jak jest faktycznie?

    Jest tak ze ludzie ktorzy skonczyli prawo chca zarobic kase, jak beda sie udzielac na
    forach to beda glodni.

    http://www.forum.remitent.pl/

  • 3. Data: 2013-09-01 20:06:39
    Od: Alex B <t...@a...ru>

    W dniu 2013-09-01 14:39, l...@g...com pisze:

    > Jest tak ze ludzie ktorzy skonczyli prawo chca zarobic kase, jak beda sie udzielac
    na forach to beda glodni.

    Na każde zadane tutaj pytanie lub przedstawiony problem można
    odpowiedzieć podobnie.

  • 4. Data: 2013-09-01 22:04:11
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    SP i to tylko wtedy, gdy sąd napisze, że pod rygorem uwalenia postępowania.