  • 1. Data: 2009-05-17 05:35:38
    Temat: Najnowsze prawo III RP
    Od: "Jan" <s...@o...pl>

    Obecnie zatrudniajac bezrobotnego przez okres szesciu miesiecy zwraca
    wynagrodzenie bezrobotnego pracodawcy UP.
    Wiec uczeni pracodawcy spisuja umowe z bezrobotnym na kwote 1900zl a ustnie
    ustalaja ze bedzie pracowal na akord co umozliwi mu wiekszy zarobek.
    bezrobotny wypracowywuje 900zl wiec tyle dostaje, a pracodawca pobiera
    1900zl.
    To jest ten cud gospodarczy III RP
    Emeryt

  • 2. Data: 2009-05-17 05:50:26
    Temat: Re: Najnowsze prawo III RP
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Jan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezrobotny wypracowywuje 900zl wiec tyle dostaje, a pracodawca pobiera 1900zl.

    Piętnujesz czyjąś głupotę, czy chwalisz zaradność?

    --
    andreas

  • 3. Data: 2009-05-17 19:10:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Piętnujesz czyjąś głupotę, czy chwalisz zaradność?

    Ani jedno, ani drugie. Wydaje mi się, że sprawa ejst dość oczywista i jest
    to oszustwo na szkodę UP.