  • 1. Data: 2003-01-19 15:56:25
    Temat: Nadgodziny w niedziele???
    Od: "drq" <d...@k...pl>

    Witam wszystkich!

    Mam pytanie, nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale może będziecie mogli mi
    udzielić odpowiedzi.

    Ostatnio dowiedziałem się, że w wypadku nadgodzin w niedziele (nie zależnie
    od ich ilości) pracownikowi przysługuje cały dzień wolny od pracy lub
    rozliczenie w pełnym wymiarze godzin.

    Czy to prawda i czy jest to narzucone prawnie czy jest to tylko regulamin
    danej firmy?

    Pozdrawiam DrQ

  • 2. Data: 2003-01-19 16:21:39
    Temat: Odp: Nadgodziny w niedziele???
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik drq <d...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0ehpm$4e5$...@n...tpi.pl...
> [...]
    zależnie
    > od ich ilości) pracownikowi przysługuje cały dzień wolny od pracy lub

    jesli jest to na twoj wniosek ...z inwencji pracodawcy winny jest 1,5 za 1

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-19 16:44:15
    Temat: Re: Nadgodziny w niedziele???
    Od: "drq" <d...@k...pl>

    > jesli jest to na twoj wniosek ...z inwencji pracodawcy winny jest 1,5 za 1

    A jeżeli nie na mój wniosek np. Awaria ?

  • 4. Data: 2003-01-19 23:54:16
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

> [...]
    > zależnie
    >
    > jesli jest to na twoj wniosek ...z inwencji pracodawcy winny jest 1,5 za 1

    A co jesli pracodawca zasugeruje, ze jego pomysl pracy w niedziele mile
    bylby widziany w formie, w ktorej pravownik osobiscie skladalby wniosek o
    prace w niedziele i to kazda, a pracodawca tylko przychylalby sie do takiej
    prosby lub nie w kazdy pistek ok. 19.00?

  • 5. Data: 2003-01-20 07:56:25
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sl@o <f...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@h...spray.net.pl...
> [...]
    > prace w niedziele i to kazda, a pracodawca tylko przychylalby sie do
    takiej
    > prosby lub nie w kazdy pistek ok. 19.00?

    a Wy co ? jaka byłaby odpowiedz ? jaka Wasza reakcja?

    Sandra

  • 6. Data: 2003-01-20 13:54:45
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    > Użytkownik Sl@o <f...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:2...@h...spray.net.pl...
    > takiej
    >
    > a Wy co ? jaka byłaby odpowiedz ? jaka Wasza reakcja?

    Zawsze pracodawca mógłby nad tym się zastanawiać głośno myśląć i
    przeglądając nowe sterty zainteresowanych praca u niego.
    :) a moze jednak :(