  • 1. Data: 2009-01-12 18:28:46
    Temat: NIP
    Od: Johnny2 <i...@m...pl>

    Witam,

    Gdzie można sie dowiedzieć jaki nr NIP posiadała zmarła, bliska osoba?
    Mój znajomy musi w jakichś papierkach wpisać NIP jego zmarłej żony ale
    nie może znaleźć nigdzie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-12 18:38:19
    Temat: Re: NIP
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Johnny2 pisze:
> [...]
    >
    > Gdzie można sie dowiedzieć jaki nr NIP posiadała zmarła, bliska osoba?
    > Mój znajomy musi w jakichś papierkach wpisać NIP jego zmarłej żony ale

    Niech weźmie skrócony odpis aktu zgonu, swój dowód osobisty i idzie do
    US. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

  • 3. Data: 2009-01-12 18:46:27
    Od: Wiesław Łopata-UMPC <w...@p...onet.pl>

    > Niech weźmie skrócony odpis aktu zgonu, swój dowód osobisty i idzie do US.
    > Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

    A nie ma dostępu do jakichś PIT-ów zmarłej osoby?
    Wiesiek

  • 4. Data: 2009-01-12 22:40:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnny2 wrote:
> [...]
    >
    > Gdzie można sie dowiedzieć jaki nr NIP posiadała zmarła, bliska osoba?
    > Mój znajomy musi w jakichś papierkach wpisać NIP jego zmarłej żony ale

    Nip jest w tylu miejscach, ze praktycznie powinien byc wszedzie.
    wszelkiego rodzaju pity z uieglych lat, nawet na pit-11.
    Pracodawca tez w papierach ma.
    Jak nie to pozostanie pofatygowac sie do US z formalnym wnioskiem