  • 1. Data: 2011-01-21 01:52:33
    Temat: Można nagrywać i fotografować
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    "umundurowanego policjanta w miejscu publicznym można filmować,
    fotografować i nagrywać i nikt nie potrzebuje na to jakiekolwiek zgody".
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zaskakujaca-decyzja-s
    adu-ws-policjantow,1,4117973,wiadomosc.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-01-21 10:48:45
    Temat: Re: Można nagrywać i fotografować
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-21 02:52, animka pisze:
> [...]
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zaskakujaca-decyzja-s
    adu-ws-policjantow,1,4117973,wiadomosc.html

    Ciekawe dlaczego "zaskakująca".

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-01-21 11:17:05
    Od: Maurycy Piec-Bocheński <m...@g...com>

    On 21 Sty, 11:48, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Ciekawe dlaczego "zaskakująca".

    To stwierdzenie odnosi się chyba do decyzji o umorzeniu.

    MP-B

  • 4. Data: 2011-01-21 11:24:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-21 12:17, Maurycy Piec-Bocheński pisze:

    > To stwierdzenie odnosi się chyba do decyzji o umorzeniu.

    Tak też doczytałem i cancelowałem, ale byłeś szybszy;)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-01-21 11:28:43
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zaskakujaca-decyzja-s
    adu-ws-policjantow,1,4117973,wiadomosc.html

    Co tu zaskakującego?
    Od dawien dawna wiadomo, że Władza może poddanych lżyć, szykanować,
    zatrzymywać, bić itd.

    W drugą stronę? a ti ti ti... nic z tego!

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2011-01-21 21:25:15
    Temat: Re: Mozna nagrywac i fotografowac
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Od dawien dawna wiadomo, ze Wladza moze poddanych lzyc, szykanowac,
    > zatrzymywac, bic itd.
    >
    > W druga strone? a ti ti ti... nic z tego!

    W sumie, to nie uwazam, zeby wyrok karny i zwolnienie z pracy bylo koniczne
    w tym przypadku. Ale chociaz umorzenie warunkowe, a nie z powodu niskiej
    szkodliwosci.

    Natomiast wewnetrzne postepowanie dyscyplinarne to istna kpina! Z calej
    palety kar, dostali "rozmowe" i brak premii. Za czyn wyczerpujacy przeciez
    znamiona przestepstwa..., za kompletnie bezprawne ograniczenie wolnosci
    czlowieka...

  • 7. Data: 2011-01-24 07:16:08
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.01.2011 22:25, Piotr [trzykoty] pisze:

    > W sumie, to nie uwazam, zeby wyrok karny i zwolnienie z pracy bylo koniczne
    > w tym przypadku.

    Było. Tacy bandyci w policji pracować nie powinni.