  • 1. Data: 2006-12-12 07:42:59
    Temat: Moze ktos wie w tej kwesti?
    Od: "MR" <r...@g...com>

    witam

    Przejrzalem archiwum grupy i nie odnalazlem jednoznacznej odpowiedzi na
    temat konkursow sms'owych. Ostatnio wiele sie ich pojawilo ale czy one
    sa legalne? np: wyborcza wyslij sms (w piatek dodatek co jest grane) i
    najblizszy sms godziny ktorejs tam wygrywa. Czy tego typu konkurs nie
    trzeba zglaszac do Ministerstwa? Czy np: co dziesiaty wygrywa tez jest
    legalnym konkursem nie losowym przez co nie trzeba go zglaszac do MF?

    za wszelka pomocna informacje dziekuje i pozdrawiam
    mr

  • 2. Data: 2006-12-12 09:58:44
    Temat: Re: Moze ktos wie w tej kwesti?
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    A Tobie co tak spieszno do Ministra Finansów? Toż to kobieta poważna i
    profesor.
    Poczytaj trochę przepisów o grach losowych itp. to się dowiesz.

    Michał

  • 3. Data: 2006-12-12 10:42:40
    Od: "MR" <r...@g...com>

    Wiem tyle iz:

    Jesli gra losowa to trzeba ja zarejestrowac tak?

    Ale jesli piszemy ze wybierzemy np: o 15 uczestnika w zabawie o
    najblizszej godzinie sms to czy tez to podlega rejestracji? A czy np:
    co 10-ty sms wygrywa czy to jest losowosc?

    Dobrze wiemy jak jest z ustawami sa na pismie, lecz to urzednicy je
    rozpatruja i po prostu chcialbym prosic o pomoc w tej kwestii
    madrzejszych.
    Moze ktos wie czy wszystkie zabawy w sms w wyborczej sa zarejstrowane
    jako gry losowe w ministerstwie?

    pozdr
    MR