  • 1. Data: 2006-03-03 11:55:20
    Temat: Mieszkanie kwaterunkowe a odstępne
    Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl>

    Witam,

    Aktualnie planuję w przeciągu pół roku wyprowadzkę z mieszkania rodzicielki,
    znalezienie mieszkania, ślub i wprowadzenie się do takowego mieszkania ;-)
    Przeglądając ogłoszenia w gratce znalazłem takie coś: mieszkanie
    *kwaterunkowe*, w prywatnej kamienicy pod administracją Urzędu Miasta, 91
    m2, czynsz 330 PLN + **odstępne 25 kPLN**... co to ma być to odstępne??? coś
    płacone właścicielowi kamienicy? tym lokatorom co to się wyprowadzają?
    ogólnie - ki diabeł? ...
    w googlu znalazłem tylko coś takiego:
    http://www.czynsze.za.pl/index_pliki/e-pytan1.htm
    Czy to właśnie to?