  • 1. Data: 2003-08-28 16:14:42
    Temat: Mialem sen-wizje
    Od: "boukun" <j...@m...com>

    Snilo mi sie, ze ludzie na Ziemi ciezko pracowali i placili podatki.
    Oszczedzali ciezko zarobione pieniadze i wplacali je do bankow. Ludzie
    jednak w koncu sie polapali, ze sa tylko instrumentem w rekach syjonistow i
    ze sluza im jako roboty. Na swiecie zaczely sie masowe protesty i rozruchy
    przeciwko rzadzacej swiatem oligarchii. Panstwo Izrael bylo odgrodzone od
    Palestyny wysokim murem i uzbrojone po zeby w bron masowego razenia, tudziez
    atomowa. Ludzie wierzyli do tego czasu w koniecznosc przyspieszonego postepu
    i globalizacje polityczna Ziemi. Osrodki astronomiczne w Ameryce i Izraelu
    byly wyposazone w wielkie promy kosmiczne, zdolne do przemieszczania ludzi
    na inne planety z szybkoscia prawie swietlna. Postep ten zostal dokonany za
    wszystkich pracujacych ludzi Ziemi podatki i oszczednosci. Syjonisci
    wypompowywali z ludzi co sie da. Poniewaz nie odkryto jeszcze planety
    podobnej warunkami do ziemi, astronauci pod nadzorem syjonistow zbudowali
    bazy na marsie, gdzie mozna bylo przezyc w grotach i jaskiniach,
    wybudowanych w glebii marsa, oraz wychodzic na powierzchnie marsa w
    otoczonych plastikowymi kopulami miejscach. W wyniku narastawania niepokojow
    spolecznych, syjonisci zaczeli w pospiechu ewakuowac najbardziej zaradnych
    obywateli Izraela, tych nieudolnych zostawili na ziemi. Na promy kosmiczne
    zabrali rowniez wiekszosc gatunkow zwierzat, ptakow, ryb i roslin. Zabrali z
    soba rowniez najladniejsze, mlode kobiety z roznych krajow naszego swiata,
    oraz wielka liczbe gojow potrzebna im do pracy niewolniczej na marsie. Kiedy
    sie sami ewakuowali, rozpetali na ziemi wojne atomowa, z zamiarem
    wyniszczenia wszystkich ludzi pozostalych na ziemi. Tu mi sie sen urwal.

    boukun

  • 2. Data: 2003-08-28 16:26:10
    Temat: Re: Mialem sen-wizje
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie sami ewakuowali, rozpetali na ziemi wojne atomowa, z zamiarem
    > wyniszczenia wszystkich ludzi pozostalych na ziemi. Tu mi sie sen urwal.

    Siostro,siostro !!! Pacjentowi z sali koło dyżurki kończy sie codzienna dawka
    leków.Od jutra chyba bedzie potrzebna podwójna dawka i dodatkowe
    elektrowstrząsy przed snem.