  • 1. Data: 2006-06-18 18:27:37
    Temat: Media Markt
    Od: "Mariusz Hajduk" <l...@o...pl>

    Proszę o nie 'Repostowanie' w stylu że jestem Idiotą !!

    2 godziny temy zakupiłem w MM tel/fax marki HP ( Product of China )

    Być może urządzenie jest sprawne , ale skoro nie umiem 'od strzału'
    zadzwonić do kogoś bądź wysłać/odebrac fax - oznacza to , iż urządzenie
    jest wyjątkowo nieprzyjazne dla użytkownika.

    Konkretnie chodzi o HP Office Jet 4255.

    Być może znajdą się fani owego urządzenia.

    Jeżeli tak , to proszę o KULTURANE porady dot. obsługi w/w urządzenia.

    Wracając do tematu :

    1) 20 minut zabrało pracownikom MM na bezskuteczne faxowanie

    2) Pracownicy MM stwierdzili , iż wszystko jest napisane w instrukcji obsługi

    (TAK JEST !!! Faxowanie - 40 stron !!!!! )

    3) Odmówiono mi zwrotu kasy za w/w sprzęt i poinformowano mnie , iż jeżeli MM
    stwierdzi , iż faktycznie jest on niesprawny , to dadzą mi coś innego , ale będę
    musiał zabulić za tusz z tego badźewia!! Myślałem , że mnie qrwa szlah trafi !

    Nie chodzi mi o nic innego , jak tylko o poradę prawną.

    Co mam zrobić ??

    Jeżeli nasze prawo daje taką możliwość , mam zamiar odzyskać swoje (kasę)
    bez zamiaru okradania kogokolwiek (MM)

    Niepozwolę sobie jednak , aby robić mnie w trąbę. Proszę Was o porady :

    1) Dz.U + Art + Par na które mo0gę się powołać

    2) Wszelkie dokumenty zakupu owego badźewia posiadam ( DZISIEJSZY ZAKUP )

    MH

  • 2. Data: 2006-06-18 18:40:21
    Temat: Re: Media Markt
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@o...pl> napisal(a):
    > Proszę o nie 'Repostowanie' w stylu że jestem Idiotą !!

    Cóż... :)

    > Być może urządzenie jest sprawne , ale skoro nie umiem 'od strzału'
    > zadzwonić do kogoś bądź wysłać/odebrac fax - oznacza to , iż urządzenie
    > jest wyjątkowo nieprzyjazne dla użytkownika.

    I co w związku z tym? Takie sobie wybrałeś, przecież nikt Cię nie
    zmusił do zakupu...

    > Jeżeli tak , to proszę o KULTURANE porady dot. obsługi w/w urządzenia.

    Nie ta grupa...

    > 3) Odmówiono mi zwrotu kasy za w/w sprzęt

    Nie mieli obowiązku zwracać Ci kasy, skoro działa.

    > Co mam zrobić ??

    Sprzedać szajs na allegro, skoro tak głupio kupiłeś. ;)

    > Jeżeli nasze prawo daje taką możliwość , mam zamiar odzyskać swoje (kasę)
    > bez zamiaru okradania kogokolwiek (MM)

    Nie daje takiej możliwości.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-06-18 19:12:30
    Od: "Mariusz Hajduk" <l...@o...pl>

    > Nie ta grupa...

    Szkoda.

    > Nie mieli obowiązku zwracać Ci kasy, skoro działa.

    Nie jestem z wykształcenia prawnikiem , ale o ile mi wiadomo
    towar zakupiony można zwrócić w 'jakimś tam określonym czasie'
    Gówno działa , jeżeli w MM przez 20 min. nikt nie umiał przefaksować
    jakiejś tam pierdli na odl. 5 m.

    > Sprzedać szajs na allegro, skoro tak głupio kupiłeś. ;)

    Tego gówna nikt nie kupi za 50% ceny MM. Niestety ja dałem zrobić się w ch....

    > Nie daje takiej możliwości.

    Wracając do głownego wątku : masz jakiś prawny kruczek , który pomógłby mi ??

  • 4. Data: 2006-06-18 19:29:24
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Mariusz Hajduk napisał:
    > Nie jestem z wykształcenia prawnikiem , ale o ile mi wiadomo
    > towar zakupiony można zwrócić w 'jakimś tam określonym czasie'

    Można. Tylko co z tego, skoro pieniędzy nie dostaniesz.

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2006-06-18 19:33:11
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Mariusz Hajduk wrote:

    > 2) Pracownicy MM stwierdzili , iż wszystko jest napisane w instrukcji obsługi
    >
    > (TAK JEST !!! Faxowanie - 40 stron !!!!! )

    To przeczytaj ją wreszcie.

  • 6. Data: 2006-06-18 19:33:52
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mariusz Hajduk napisał(a):

    > Wracając do głownego wątku : masz jakiś prawny kruczek , który pomógłby mi ??

    Idź z tym telefonem do urzędu Federacji Konsumentów.

    --
    Kaja

  • 7. Data: 2006-06-18 19:34:35
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Mariusz Hajduk wrote:

    > Tego gówna nikt nie kupi za 50% ceny MM.
    Sam jesteś przykładem tego, że kupi.
    Więc próbuj. Statystycznie masz szanse.

    > Wracając do głownego wątku : masz jakiś prawny kruczek , który pomógłby mi ??
    Kasy nie odzyskasz. Szczególnie z MM.

  • 8. Data: 2006-06-18 19:50:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Kaja napisał(a):

    > Idź z tym telefonem do urzędu Federacji Konsumentów.

    i?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 9. Data: 2006-06-18 19:51:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    witek napisał(a):

    > To przeczytaj ją wreszcie.

    a po co jak mozna na grupie spytac :)

  • 10. Data: 2006-06-18 19:56:37
    Od: "jarek" <j...@p...waw.pl>

    hmmm
    No niby nie ma takiego prawa żeby coś zwrócić do sklepu, chyba że sklep taką
    możliwość daje.

    Ja kupiłem kiedyś jakiś tam sprzęt w MM i po dwóch dniach poszedłem oddać
    ponieważ nie spełnił moich oczekiwań i odebrać pieniądze :), ok 20 min nie
    chcieli mi oddać pieniędzy ale w końcu ulegli.

    Później się dowiedziałem że pieniędzy oddać nie muszą, ale za to dają
    możliwość wymiany zakupionego sprzętu na inny w cenie tej samej lub wyższej.

    Bynajmniej była taka opcja a jak jest teraz nie wiem.

    Daj znać jak coś załatwisz.

    pozdrawiam
    jarek991