  • 1. Data: 2008-02-10 08:34:18
    Temat: Mandat
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Dostalem mandat i chcialbym go zaplacic. Niestety zgubilem swistek i nie
    mam zadnego numeru czy czegos podobnego. Mandat wystawila poznańska
    drogowka. Gdzie sie dowiedziec o szczegoly tegoz mandatu coby go ladnie
    opisac na przelewie?

    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
    nie przekonam się, co mówię?" E.M. Forster

  • 2. Data: 2008-02-10 08:50:13
    Temat: Re: Mandat
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 10 Feb 2008 08:34:18 +0000, Budzik napisał(a):

> [...]
    > mam zadnego numeru czy czegos podobnego. Mandat wystawila poznańska
    > drogowka. Gdzie sie dowiedziec o szczegoly tegoz mandatu coby go ladnie

    W drogówce. Każdy druczek ma swój numer, w tytule przelewu powinny być te
    dane właśnie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie

  • 3. Data: 2008-02-10 10:20:52
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:10022008.5A11BF8E@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > mam zadnego numeru czy czegos podobnego. Mandat wystawila poznańska
    > drogowka. Gdzie sie dowiedziec o szczegoly tegoz mandatu coby go ladnie

    Wpłać na konto Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z opisem, że mandat za to i
    za to z dnia tego i tego. Potwierdzenia zapłaty nie gub;))
    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2008-02-10 14:14:40
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Nostradamus pisze:
> [...]
    >
    > Wpłać na konto Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z opisem, że mandat za to
    > i za to z dnia tego i tego. Potwierdzenia zapłaty nie gub;))

    Ostatnio był podobny wątek na innym forum, dotyczył zdaje się mandatu na
    Śląsku. Zainteresowany wystosował zapytanie do UW i dostał odpowiedź, iż
    mandaty księgowane są po ich serii i numerze, a nie PESELu czy innych
    danych.

    Żeby uniknąć problemów proponuję udać się na komendę i zapytać.

    --
    k.

  • 5. Data: 2008-02-10 16:29:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 10 Feb 2008 15:14:40 +0100, Kamil 'czemu' Bista
    <t...@c...org> wrote:

> [...]
    >Śląsku. Zainteresowany wystosował zapytanie do UW i dostał odpowiedź, iż
    >mandaty księgowane są po ich serii i numerze, a nie PESELu czy innych
    Znam przypadek wplaty bez peselu i bez numeru mandatu i poki co
    wplacajacego nie scigaja (rok czasu) - widac zaksiegowali po nazwisku
    :D

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 6. Data: 2008-02-10 16:58:35
    Od: "MarekN" <m...@p...usun.to.onet>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    > Znam przypadek wplaty bez peselu i bez numeru mandatu i poki co
    > wplacajacego nie scigaja (rok czasu) - widac zaksiegowali po nazwisku

    a za 5 lat przyjdzie list z firmy windykacyjnej i pojawi sie na tej grupie
    pytanie o to, czy tak moga i czy sie nie przedawnilo, itd... (takich
    przypadkow na peczki tu masz)

    --
    marqss
    http://bibliotekarz.net

  • 7. Data: 2008-02-10 17:26:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 10 Feb 2008 17:58:35 +0100, "MarekN"
    <m...@p...usun.to.onet> wrote:

    >a za 5 lat przyjdzie list z firmy windykacyjnej i pojawi sie na tej grupie
    >pytanie o to, czy tak moga i czy sie nie przedawnilo, itd... (takich
    >przypadkow na peczki tu masz)
    Ale jest dowod wplaty tytulem "mandat karny" :)
    Urzad wojewodzki sprzedaje dlugi do firm windykacyjnych?

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 8. Data: 2008-02-10 18:05:50
    Od: "MarekN" <m...@p...usun.to.onet>

    Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal w wiadomosci
    > Ale jest dowod wplaty tytulem "mandat karny" :)
    > Urzad wojewodzki sprzedaje dlugi do firm windykacyjnych?

    no to lepiej ten dowod wplaty trzymac przez najblizsze 10 lat. a czy
    sprzedaje? jeszcze pewnie nie, ale jaka masz pewnosc ze za miesiac, rok, 2
    lata nie zacznie tego robic? w tym kraju wszystko jest mozliwe.

    --
    marqss
    http://bibliotekarz.net

  • 9. Data: 2008-02-10 23:22:24
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > mam zadnego numeru czy czegos podobnego. Mandat wystawila poznańska
    > drogowka. Gdzie sie dowiedziec o szczegoly tegoz mandatu coby go ladnie

    nie plac mandatu sami ci przypomna za jakis czas a odsetki i tak nie leca
    wiec masz nioprocentowany kredyt z Urzędu Miasta czy tam Gminy
    jak bedziesz pit'a rozliczal to sobie potraca jak bedzie z czego:-)
    ogolnie luzik
    pzdr
    pawel

  • 10. Data: 2008-02-11 08:48:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > leca wiec masz nioprocentowany kredyt z Urzędu Miasta czy tam Gminy
    > jak bedziesz pit'a rozliczal to sobie potraca jak bedzie z czego:-)

    dzieki za taka rade, ale mam zamiar jednak zaplacic.

    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz