  • 1. Data: 2011-07-26 10:25:05
    Temat: Lista bankow
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Ktos kiedys wkleil tutaj liste bankow w celu wskazania komornikowi gdzie ma
    zajac konta. Czy jezeli ktos posiada taka liste to moglby ja tutaj wkleic
    wraz z danymi adresowymi bankow?

    Z gory dziekuje
    Dysiek

  • 2. Data: 2011-07-26 10:34:11
    Temat: Re: Lista bankow
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-26 12:25, Dysiek pisze:
> [...]
    > zajac konta. Czy jezeli ktos posiada taka liste to moglby ja tutaj wkleic

    http://msp.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/komornik;-;co
    ;i;jak,watek,975886.html

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-07-26 10:37:40
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > http://msp.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/komornik;-;co
    ;i;jak,watek,975886.html

    Dziekuje badzo!

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 4. Data: 2011-07-26 14:49:05
    Od: " ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ale duże koszty będą.
    Słyszałem, że ponoć mailem mogą (znacznie taniej), ale czy to teoria, czy
    praktyka...

    -----

  • 5. Data: 2011-07-27 17:48:04
    Od: " GK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Można chyba wybrać sobie komornika, który korzysta z Currendy z modułem dostępu
    do Ogniva (system informacji o posiadaczach rachunków bankowych). Może zresztą
    wszyscy zaczęli już go używać.

    GK

  • 6. Data: 2011-07-27 18:34:07
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <j0pj0j$q00$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...SKASUJ-
    TO.pl says...>
    > Mo?na chyba wybra? sobie komornika, który korzysta z Currendy z modu?em dost?pu
    > do Ogniva (system informacji o posiadaczach rachunków bankowych). Mo?e zreszt?
    > wszyscy zacz?li ju? go u?ywa?.
    >
    > GK

    Zbyt wiele optymizmu, na razie komornikow uzywajacych dostepu do Ogniva
    jest niewielu, a w samym systemie dostepne jest bodajze 9-10 bankow, z
    czego najwieksze (np. PKO lub PEKAO) wcale nie.

  • 7. Data: 2011-07-27 20:32:16
    Od: " GK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Leszek <r...@p...nospam.pl> napisał(a):

    > Zbyt wiele optymizmu, na razie komornikow uzywajacych dostepu do Ogniva=20
    > jest niewielu, a w samym systemie dostepne jest bodajze 9-10 bankow, z=20
    > czego najwieksze (np. PKO lub PEKAO) wcale nie.

    Nie wykonuję praktycznie zawodu w Polsce od ponad roku stąd mogę nie być na
    bieżąco; myślałem, że tak proste narzędzie zaczęło działać. Szkoda. Wiadomo coś
    o podmiotach, które zamierzają przystąpić?

    GK