  • 1. Data: 2007-04-06 14:21:46
    Temat: Link do cennika Poczty Polskiej na stronie firmowej...
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich. Prowadzę serwis sprzętu elektonicznego. Większość klientów
    przysyła do mnie sprzęt do naprawy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Chciałbym
    na firmowej stronie www umieścić link do cennika Poczty Polskiej, aby klienci
    mogli szybko wyliczyć ile zapłacą za przesyłkę... Czy takie działanie z mojej
    strony jest zgodne z prawem? Czy powinienem pytać o zgodę Pocztę Polską jako
    instytucję?

    Maciej C

  • 2. Data: 2007-04-06 15:10:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maciek C napisał(a):

    [ciach ...]

    Możesz spokojnie wstawić link.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-07 07:53:08
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Maciek C wrote:
> [...]
    > wyliczyć ile zapłacą za przesyłkę... Czy takie działanie z mojej
    > strony jest zgodne z prawem? Czy powinienem pytać o zgodę Pocztę

    nie_zartuj_Maciek

    Internet opiera sie na linkach (tzn WWW) ... mozesz linka dac, zastanawialbys
    sie jakby na stronie byly tresci nazistowskie a link (Anchor) je gloryfikowal
    itp.