  • 1. Data: 2011-01-23 09:15:07
    Temat: Re: Likwidacja Kasy a ochrona danych osobowych-zgodna z prawem?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Stokrotka napisal:
    > Takie post?powanie wydaje si? niezgodne z prawem.
    > S? na to jakie? paragrafy?

    Tak. Są. Muszą zostawić czynna co najmniej jedną kasę
    w siedzibie przedsiębiorstwa. Chcesz tam jeździć?

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2011-01-23 09:28:59
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Zakład Energetyczny w Wołominie likwiduje kasę od dnia 1 kwietnia 2011.
    Płacić za prąd można tylko pszez bannki, na poczcie, pszez wybrane kasy w
    supermarkecie itp.

    Powoduje to:
    1. Dodatkowe koszty za pszelew.
    2.!!!! Zmusza biorcę prądu elektycznego do ujawnienia swoih danyh (np.
    adresu)
    komuś innemu niż Zakład Energetyczny.
    Dane zostają ujawnione pani w kasie lub bankowi, i oczywiście pszetważającym
    te informacje.!!!!

    Takie postępowanie wydaje się niezgodne z prawem.
    Są na to jakieś paragrafy?

  • 3. Data: 2011-01-23 09:41:17
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-01-23 10:28, Stokrotka pisze:
    > "pszez bannki, pszez,pszelew,elektycznego,swoih danyh,pszetważającym"

    Już tradycyjnie proponuje wrócić do szkoły. Czytniki mają sprawdzanie
    pisowni jakby co...

    ROTFL:))

  • 4. Data: 2011-01-23 13:49:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Dodatkowe koszty za pszelew.

    Po pierwsze zapewne chodzi Ci o przelew. Nie czepiam się bo sam walę błędy,
    ale bez przesady, wyjątków od "prz" jest kilka i nawet taki matoł, jak ja
    zdołąłem je zapamiętać :-) Ad rem, to istnieje możliwość realizacji
    darmowych przelewów. Poza tym jest obowiazek przyjmowania wpłat w kazie
    jedynie w siedzibie przedsiębiorstwa, a ta pewnie się znajduje w Warszawie.
    Sprawdź w REGON. Jest dostęne w sieci.

> [...]
    > adresu) komuś innemu niż Zakład Energetyczny. Dane zostają ujawnione pani
    > w kasie lub bankowi, i oczywiście pszetważającym

    Po co. Spokojnie mozesz tych wpłat dokonywać na podane konto jako Jan
    KOWALSKI, zamieszkały w Kowalowicach 10 i zostaną prawidłowo zaliczone.
    Dane osoby wpłacajacej nei mają w tym wypadku znaczenia.

  • 5. Data: 2011-01-23 18:57:35
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Tak. Są. Muszą zostawić czynna co najmniej jedną kasę
    > w siedzibie przedsiębiorstwa. Chcesz tam jeździć?
    Łażę pieszo. Jest taniej.

    --
    reforma.ortografi.w.interia.pl , zmiana na stronie:
    w zakładce "inne" można znaleźć syntezator mowy

  • 6. Data: 2011-01-23 18:59:20
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Po co. Spokojnie mozesz tych wpłat dokonywać na podane konto jako Jan
    > KOWALSKI, zamieszkały w Kowalowicach 10 i zostaną prawidłowo zaliczone.
    > Dane osoby wpłacajacej nei mają w tym wypadku znaczenia.

    Tak to może odpowiedzieć informatyk, raczej nie prawnik.

  • 7. Data: 2011-01-24 07:08:03
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 19:59:20 +0100, Stokrotka napisał(a):

    > Tak to może odpowiedzieć informatyk, raczej nie prawnik.

    Raczej ten kto robi te wpłaty - jeśli są na rachunek indywidualny to można
    wpłacać jako Śpiąca Królewna i też będzie ok. Jeśli to mała firemka i ma
    rachunek zbiorczy to trzeba uważać na wpisy w polu "tytułem".

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2011-01-24 09:06:59
    Od: " " <j...@g...pl>

    Byłem (a właściwie próbowałem być, celem osobistego dotarczenia pisma) w
    siedzibie RWE Stoen.
    Ochroniarz mnie nie wpuścił (pisma oczywiście tez nie przyjął) i co Pan nam
    zrobisz.
    Ciekawostka, bo w tym czasie akurat właził jakiś osobnik ubrany jak kurier.
    Pewnie jakiś inny zdesperowany klient, któremu RWE Stoen ani nie chciało
    zdjąć licznika, ani rozwiązać z nim umowy ;))
    Czy żeby wejść do "siedziby przedsiębiorstwa" energetycznego to trzeba się
    przebierać jak za św. Mikołaja??
    Jakby co bike'a mam :-)

    -----

  • 9. Data: 2011-01-24 09:53:29
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 23-01-2011 10:28, Stokrotka pisze:

    > (tekst w nowej ortografi: ?->u, ch->h, rz->? lub sz, -ii -> -i)
    > Ortografia to NAWYK, cz?sto nielogiczny, ktury ludzie oci?ali umys?owo,
    > na?ucaj? bezmy?lnie nast?pnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

    Wróć się do "pszeszkola" z tą Twoją nową ortografią.

  • 10. Data: 2011-01-24 11:55:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-24 10:06, j...@g...pl pisze:
> [...]
    > zdjąć licznika, ani rozwiązać z nim umowy ;))
    > Czy żeby wejść do "siedziby przedsiębiorstwa" energetycznego to trzeba się

    A nie ma tam Biura Obsługi klienta?
    Tu masz namiary na maila do BOK-u Stoenu:
    https://e-bok.rwepolska.pl/#
    https://e-bok.rwepolska.pl/

    --
    animka