  • 1. Data: 2002-08-27 14:54:41
    Temat: Kwestia zameldowania a Spoldzielnia - sprawa pilna !!!
    Od: "Andre NH" <a...@p...onet.pl>

    Witam !

    Chcialbym przedstawic sytuacje, w którą ja sam jestem wciągnięty i
    chcialbym sie zapoznac z danym tematem jak i konsekwecjami owego problemu.

    Otóż pan Kowalski ze swoją malzonka mieszkaja w osiedlowym bloku, przy
    czym mieszkanie mają własnosciowe. Pewnego dnia zostal zameldowany u nich
    pan Nowak. W Radzie Dzielnicowej widnieje jako zameldowany na adres panstwa
    Kowalskich lecz Spoldzielnia Mieszkaniowa Pana Kowalskiego nie ma na liscie
    pana Nowaka, ktory zostal zameldowany do nich. W praktyce to wyglada tak, ze
    Panstwo Kowalscy oplacaja czynsz i inne tylko za siebie pomijając pana
    Nowaka.
    Co w tym przypadku pan Nowak ma uczynić? Czy jest to normalne przy
    wlasnosciowym mieszkaniu, czy tez powinien interweniowac?

    --

    Pozdrowienia...

    Andre_NH (Andrzej Turek)
    a...@p...onet.pl 0 607-692-535
    a...@p...pl Kraków
    UIN: 62-32-701, GG#: 51747

  • 2. Data: 2002-08-27 16:23:32
    Od: "Wojciech Drewniak" <w...@i...pl>

    Cześć!
> [...]
    ze
    > Panstwo Kowalscy oplacaja czynsz i inne tylko za siebie pomijając pana

    Sprawdź regulamin spółdzielni i uchwły w przedmiocie opłat. od nich zależy
    czy opłaty naliczane od ilości osób zajmujących lokal należą się Spółdzielni
    od osób czasow lub stale zameldowanych nie ujetych w przydziale lokalu
    mieszkalnego ewentualnie nie będących członkami spółdzielni

    > wlasnosciowym mieszkaniu, czy tez powinien interweniowac?

    To juz Twój problem!