  • 1. Data: 2005-01-21 15:10:57
    Temat: Kwasniewski powiedzial
    Od: "bouku.." <s...@m...com>

    "Nie mozemy ujawniac teczek SB, bo pogrzebali bysmy nasze 15 lat dobrej
    pracy, tych z prawicy i z lewicy. Osiagniecia okraglego stolu bylyby
    zniweczone."

    Typowo masonski jezyk dla swoich.

    To prawda on i sitwa na rabunkowej sprzedarzy polskiego przemyslu dorobili
    sie niebywalych majatkow, ale narod za to dzis nie ma pracy, a miliony szuka
    jedzenia po smietnikach.
    To jest wasza zdobycz towarzyszu Stolzman-Kwasniewski. "Nie oddamy zdobyczy
    bez walki".

    boukun

  • 2. Data: 2005-01-21 16:07:01
    Temat: Re: Kwasniewski powiedzial
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    Użytkownik "bouku.." napisał w wiadomości

> [...]
    szuka
    > jedzenia po smietnikach.
    > To jest wasza zdobycz towarzyszu Stolzman-Kwasniewski. "Nie oddamy

    A wracajac do teczek... Zastanawia (wrecz zdumiewa) mnie jedna rzecz. Otoz
    na logike rzecz biorac... SB powinno miec agentow przede wszystkim w
    szeregach Solidarnosci. Bo przeciez szpieguje sie wroga a nie mocodawce.
    Dlaczego wiec teraz znajduje sie tak duzo wspolpracownikow SB w szeregach
    SLD, czyli dawnych mocodawnow SB, a jakos nikt nawet nie pomysli o
    sprawdzeniu teczek dawnych solidarnosciowcow? Tam pewnie dopiero jest co
    czytac. Ale wtedy IPN by musial scigac swoich, a przeciez nie do tego ich
    powolano, tylko do niszczenia SLD.

  • 3. Data: 2005-01-21 16:45:15
    Od: "bouku." <s...@m...com>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czytac. Ale wtedy IPN by musial scigac swoich, a przeciez nie do tego ich

    Agenci, agentami, a wspolpracownicy to co innego. Oleksy byl
    wspolpracownikiem sluzb wywiadu wojskowego i to zatail. Z tego czerpal
    dodatkowe finansowe korzysci. Giertychowi i Samoobronie chodzi o ujawnienie
    wszystkich teczek dla zainteresowanych, tak jak to mialo miejsce w
    instytucie Gaucka w Niemczech. Ja pisalem, dlaczego frakcja styropianowa boi
    sie opublikowania teczek w innym watku:

    "Trzech Zydkow styropianowych, Wladyslaw Frasyniuk, Zbigniew Bujak i Bogdan
    Lis zlozyli do Zyda Kieresa protest o zapobiezenie lustracji. Ten ostatni
    pisze do Zyda Cimoszewicza o rade co ma robic. Czyzby Zydzi bali sie, ze
    wyjdzie na jaw, ze wspolpracowali z SB, ktore umozliwilo im zasiasc przy
    Okraglym Zlobie i dojscie do absolutnej wladzy? Jakby nie patrzec,
    targowiczanie czuja sie zagrozeni, ze w ich aktach wyjdzie na jaw jakie
    mieli rodowe nazwiska".

    A ja bym chcial wiedziec kto na mnie donosil.

  • 4. Data: 2005-01-21 17:38:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "bouku." <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > A ja bym chcial wiedziec kto na mnie donosil.

    Stawiam na lekarza pierwszego kontaktu;)

    Leszek

  • 5. Data: 2005-01-21 18:39:44
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    > Użytkownik "bouku.." napisał w wiadomości
    > szuka
    > zdobyczy

    jedno jest pewne, że komuchom jest teraz o niebo lepiej teraz niż za
    komuny. Teraz oprócz władzy mają jeszcze majątek - dawniej nazywany
    narodowym a teraz wyłącznie ich prywatnym.

> [...]
    > solidarnosciowcow? Tam pewnie dopiero jest co czytac. Ale wtedy IPN
    > by musial scigac swoich, a przeciez nie do tego ich powolano, tylko

    na logikę rzecz biorąc to gdybym był komuchem i widział, że lada dzień
    władzę przejmie Solidarność to sfałszowałbym teczki wsztykich z władz
    Solidarności poto by mieć haka gdyby chcieli rozliczać komuchów po
    przejęciu władzy. Dlatego szukanie donosicieli wśród byłych
    Solidarnościowców przez innych solidarnościowców interpretuje jako
    brutalną walkę w myśl zasady -że rewolucja pożera własne dzieci.
    Oskarżanie Wałęsy i innych że byli donosicielami jest całkowicie wbrew
    zasadom logiki ale ilu naiwnych bezmózgowców daje się nabierać.
    Nie rozliczanie komuchów to wynik układu przy okrągłym stole: my oddamy
    władzę pokojowo a wy zostawicie nas w spokoju.

    ale w Afryce jest gorzej.

    JackyX